اجرای چهارمین مرحله پویش”نذر خون” توسط بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای چهارمین مرحله از پویش نذرخون گفت: به مناسبت هفته بسیج کلیه بسیجیان به مدت هفت روز جهت اهدای خون به مراکزهای انتقال خون شهرستان‌های استان مراجعه نمودند.

اجرای چهارمین مرحله پویش”نذر خون” توسط بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان

به گزارش ۸دی،سرهنگ رضا رنجبر رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیج و نیروهای بسیجی در تمامی بحران‌ها در کنار مردم است، اظهار کرد: بسیج در تمامی عرصه‌ها خود را خدمتگذار مردم دانسته و در طول ۴۴ سال گذشته از هیچ تلاشی برای کمک به مردم دریغ نکرده است.

وی با اشاره به اجرای پویش نذر خون توسط سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: استان گیلان در حوزه فرآورده‌های خونی با کمبودهایی مواجه است لذا به این منظور کارمندان و بسجییان کارمند این استان با همکاری بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان پویش نذر خون را آغاز کرده است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان اهدا خون را یکی از بزرگترین‌ جهادها دانست و تصریح کرد: به مناسبت هفته بسیج در چهارمین مرحله از پویش نذر خون در سال جدید کلیه بسیجیان به مدت هفت روز جهت اهدای خون به مراکزهای انتقال خون شهرستان‌های استان مراجعه نمودند.

رنجبر از حضور بیش از ۱۵۰ کارمندان اداره کل استان گیلان در چهارمین پویش نذر خون خبر داد و افزود: در این پویش ۱۵۳ نفر از کارمندان ادارات کل گیلان در این پویش شرکت کرده و با اهدا خون به بیماران نیازمند کمک کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه