۲ عامل اصلی شعارنویسی در رضوانشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری ۲ عامل اصلی شعارنویسی و اقدامات هنجارشکنانه در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد در خصوص اخذ مبالغی وجه نقد از سوی افراد ناشناس برای شعارنویسی و همچنین شرکت در تجمعات در شهرستان‌های مختلف استان گیلان اعتراف کردند.

۲ عامل اصلی شعارنویسی در رضوانشهر دستگیر شد

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی ناآرامی‌های اخیر در شهرستان رضوانشهر، شناسایی و دستگیری افرادی که تحت تاثیر دشمنان با شعارنویسی و اقدامات هنجارشکنانه قصد برهم زدن امنیت و تحریک افراد را داشتند به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، ۲ نفر از عاملان اصلی این اقدامات مجرمانه و محل اختفاء آن‌ها را شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی قضائی، متهمان دستگیر شدند.

سرهنگ سید خلیل صفوی به اعتراف این افراد در خصوص اخذ مبالغی وجه نقد از سوی افراد ناشناس برای شعارنویسی و همچنین شرکت در تجمعات در شهرستان‌‎های مختلف استان گیلان اشاره و بیان کرد: متهمان این پرونده که ۲ مرد ۲۲ و ۲۵ ساله هستند پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه