لایحه حمایت از صنعت تقدیم مجلس می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه لایحه حمایت از صنعت دولت اکنون در شورای نگهبان در حال بررسی است، گفت: این لایحه تقدیم مجلس می‌شود.

لایحه حمایت از صنعت تقدیم مجلس می‌شود

به گزارش هشت دی نیوز به نقل از صبح شفت، محمدرضا نعمت‌زاده در جریان بهره‌برداری از شرکت تولید ارسو خزر گیلان در شهرک صنعتی این شهرستان با ابراز خرسندی از زیبایی‌های گیلان، اظهار کرد: خداوند تمام نعمات را به استان گیلان داده است.
وی با بیان اینکه دولت تمام تلاش خود را برای برطرف شدن مشکلات صنعت به‌کار بسته است، تصریح کرد: لایحه حمایت از صنعت توسط دولت به مجلس شورای اسلامی تقدیم می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: این لایحه در راستای حمایت از صنعت کشور بوده و اکنون در شورای نگهبان در حال بررسی است.
وی لایحه اصلاح مالیاتی را از دیگر برنامه‌های حمایتی دولت دانست و یادآور شد: مشکلات صنعت‌گران با بانک‌ها در شورای پول و اعتبار مطرح شده و در حال برطرف شدن است.
مدیر عامل شرکت ارسو خزر گیلان نیز با بیان اینکه این پروژه ارسو خزر در چهار فاز آغاز به کار کرده است، تصریح کرد: در فاز نخست این شرکت اقدام به تولید آب آشامیدنی معدنی کرده است.
سیامک یحیی‌زاده با اشاره به اینکه ارسو خزر نخستین شرکت تولیدکننده پنیر پیتزا در گیلان است، افزود: ارسو خزر تنها واحد تولیدکننده استاندارد است که آب مقطر در گیلان تولید می‌کند.
وی با تصریح بر اینکه برای این پروژه ۲۲ میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: از این مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن از تسهیلات بانکی استفاده شده است.
این مسئول با بیان اینکه مجتمع مذکور با ۸۰ نفر به طور مستقیم مشغول به‌کار شده‌است، متذکر شد: در صورت افتتاح فاز پایانی پروژه مذکور ۳۵۰ نفر به طور مستقیم مشغول به‌کار می‌شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه