فرمانده انتظامی گیلان:

دشمن همانند گذشته در مقابل ملت ایران شکست می خورد

فرمانده انتظامی گیلان گفت: تحرکات دشمن کاملاً در رصد فراجا و اشراف اطلاعاتی است و دشمن همانند گذشته در مقابل ملت ایران شکست می خورد.

دشمن همانند گذشته در مقابل ملت ایران شکست می خورد

به گزارش ۸دی،سردار عزیزالله ملکی فرمانده انتظامی گیلان صبح امروز در مراسم افتتاحیه بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا در سالن شهدای ناجا رشت با اشاره به میزبانی گیلان برای برگزاری این مسابقات گفت: حدود دو ماه است که در وضعیت آماده باش هستیم اما علی رغم فراخوان‌های دشمن و آشوب‌های خیابانی این مسابقات را برگزار می‌کنیم.

وی افزود: تحرکات دشمن کاملاً در رصد فراجا و اشراف اطلاعاتی است و همانند گذشته دشمن را شکست خواهیم داد.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به برگزاری بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ جلسه قرآن از ابتدای امسال گفت: در ایام ماه مبارک رمضان ۵۵۰ جلسه جزءخوانی برگزار شد.

سردار ملکی با اشاره به احداث ۲۰ یادمان شهدا در کلانترهای انتظامی استان تصریح کرد: تجهیز و توسعه ۵ دارالقرآن و آموزش حدود ۲ هزار نفر از کارکنان و خانواده‌ها برای حفظ قرآن از دیگر اقدامات برای ترویج این کتاب آسمانی به شمار می‌رود.

 وی به توزیع بسته‌های معیشتی در دوران کرونا اشاره و بیان کرد: در راستای لبیک گویی به فرمان رهبری، ۶ مرحله طرح مواسات را در گیلان اجرا کردیم.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به قرار گرفتن نام وی در لیست تحریم‌های اروپا و آمریکا گفت: امیدواریم که تمامی اقدامات و فعالیت‌های ما در راستای جلب رضایت پروردگار باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه