سردار عبدالله‌پور در آیین رونمایی از سرود جدید گروه ماح؛

تک تک مردم ما “مردم میدان” هستند

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مردم ما “مردم میدان” هستند، گفت: نام این سرود به تنهایی خودش یک معجزه است، مردم میدان دقیقا همان چیزی است که انقلاب می‌خواهد. این مردم ما هستند که تمام توطئه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کنند و علی‌رغم تمام مشکلات اجازه ندادند به این انقلاب آسیبی برسد.

تک تک مردم ما “مردم میدان” هستند

به گزارش ۸دی، فرمانده سپاه قدس گیلان در آیین رونمایی از سرود جدید گروه ماح “مردم میدان” در سالن شهدای ناجای رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: این گروه سرود با نیت خالص در واقع لشگریان انقلاب جهانی امام عصر(عج) هستند که با حداقل امکانات، کاری ارزشمند را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه تمامی این اقدامات فرهنگی به تعصی از فرهنگ دفاع مقدس است، افزود: در زمان جنگ تحمیلی نیز کشورمان با حداقل امکانات، با دست خدا پیروزی های بزرگی را رقم زد، امروز ما در عرصه فرهنگی به جنگ دشمن رفته ایم مانند سرود سلام فرمانده که کمتر از شش ماه جهانی شد، اگر همه امکانات را به کار می گرفتیم بدون لطف و عنایت خداوند حتی در سطح استان نیز مورد اقبال قرار نمی گرفت. با دست خدا توانستیم افکار و عقایدمان را به سرزمین هایی ببریم که حتی نامی از کشور ایران را نشنیده اند.

سردار محمد عبدالله‌پور با اشاره به اغتشاشات اخیر بیان کرد: در ایام اغتشاشات دشمن با اعمال بی خاصیت بر ضد امنیت ملی در حال فعالیت است، دهه هشتادی های ما با تولید محتوا در حال تسخیر فضای فرهنگی هستند و دشمن با خیال خام خود فکر کرده می تواند نسل انقلابی را مجذوب خود کند درحالیکه دهه هشتادی ها و نودی های ما در حال فعالیت هستند و این سرود نشانه پیروزی ماست.

این مقام مسئول با بیان اینکه این سرود بیانگر این است که کشور ما در اوج قدرت و‌ پیشرفت است و از تمامی موانع به سادگی عبور می کند، تصریح کرد: نام این سرود به تنهایی خودش یک معجزه است، مردم میدان دقیقا همان چیزی است که انقلاب می خواهد و این مردم ما هستند که تمام توطئه ها دشمن را نقش بر آب می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: زمانی که دشمن می خواست مردم را مقابل نظام قرار دهد، مردم ما با قدرت تمام جلوی دشمن ایستادگی کردند و علی رغم تمام مشکلات اجازه ندادند به این انقلاب آسیبی برسد و تک تک مردم ما مردم میدان هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه