نماینده مردم رشت و خمام در مجلس:

اغتشاشات اخیر با جنگ روانی و ادعاهای واهی بنا گذاشته شد/ هدایت آشوب و اغتشاش توسط رسانه های بیگانه

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان ما با ایجاد فضاهای روانی و با به کارگیری تمامی رسانه های بیگانه به دنبال هدایت اغتشاش و آشوب و تخریب اموال عمومی و در نهایت ایجاد زمینه های خشونت و درگیری های مختلف بودند.

اغتشاشات اخیر با جنگ روانی و ادعاهای واهی بنا گذاشته شد/ هدایت آشوب و اغتشاش توسط رسانه های بیگانه

به گزارش ۸دی،سید علی آقازاده در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به ویژه شهدای مظلوم حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار کرد: با ایستادگی ملت ایران برای دفاع از انقلاب، دشمن نه تنها نتواست کوچک‌ترین خللی در اراده آنها ایجاد کند بلکه موفقیت های اساسی کشور از جمله پیشرفت‌های همه جانبه علمی، فرهنگی، سیاسی، دفاعی و حتی اقتصادی با اتکای به منابع داخلی محقق شد.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از کشورهای مقتدر نوظهور و تعیین کننده در عرصه های امنیتی و سیاسی مطرح است، افزود: این نقش آفرینی در تحولات منطقه ای و فرامنطقه ای غیرقابل انکار است و ظهور عینی این نقش آفرینی را در تحولات چند دهه اخیر منطقه شاهد هستیم که جمهوری اسلامی با شناخت ایده‌های نظام سلطه، همواره در کنار ملت ها از منابع کشورهای تحت تجاوز نظامی دفاع کرده است.

رئیس کمیته دفاع کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی اکنون حرف‌ها برای گفتن در منطقه دارد، بیان کرد: ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی و انزوای این رژیم و همچنین خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان، عراق و سایرکشورهای منطقه بخشی از این موفقیت هاست.

آقازاده با اشاره به اینکه پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه های داخلی، منطقه ای و بین المللی بیانگر اراده پولادین ملت مسلمان است، گفت: جوانان عزیز در بهره مندی از رهنمودها رهبر عزیز انقلاب با ترسیم نقشه راه و تحقق اهداف عالیه نظام در عرصه هایی همچون توجه ویژه به ارزش های دینی، مدیریت انقلابی، جوانگرایی، مبارزه با فساد، انسجام داخلی، کارآمدی روحیه جهادی و خدمتگزاری ایثارگرانه به آحاد جامعه است.

وی با بیان اینکه این ریل گذاری توسط مجلس شورای اسلامی در عملکرد دولت انقلابی مشهود است، تصریح کرد: توجه ویژه به مولفه های موثر در توسعه کشور از جمله علوم دانش بنیان، قدرت دفاعی، علوم هسته ای صلح آمیز، علاقه کمی و کیفی جوانان به آموختن دانش های مختلف و پیشرفته، توسعه صنعت هوا و فضا، کشاورزی و ده ها دستاورد علمی دیگر ایران اسلامی را به یکی از کشورهای پیشرفته و مقتدر تبدیل کرده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و نظام سلطه شکست‌های پی‌درپی از ملت ایران خورده‌اند، افزود: شکست‌های منطقه‌ای و جهانی رژیم صهیونیستی، قدرت تعیین کننده حزب الله، شکست داعش مورد حمایت آمریکا در سوریه، شکست ائتلاف سعودی – آمریکایی در یمن همگی نشان‌دهنده قدرت تعیین کننده و موقعیت ژئوپلوتیک جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان به دنبال بی‌ثبات‌سازی ایران اسلامی از طریق مزدوران داخلی و خارجی هستند، خاطرنشان کرد: دشمنان ما در روزهای اخیر با طراحی جنگ ترکیبی و محوریت جنگ شناختی به منظور اثرگذاری منفی بر افکار و ذهن‌های مردم برای ایجاد بحران و ناامن‌سازی کشور اقدام کردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن با همکاری عوامل نفوذ و ضدانقلاب به دنبال حادثه‌سازی به هر بهانه‌ای برای ایجاد اقدامات هنجارشکنانه و چه بسا تخریبی در داخل هستند که از جمله آن مربوط به حادثه خانم امینی است.

آقازاده با اشاره به جزئیات حوادث اخیر کشور، گفت: بنای صحنه اغتشاش‌های اخیر با جنگ روانی و ادعاهای واهی آغاز شد و منجر به خسارات بی شمار مادی و معنوی به کشور شد و این موضوع می‌تواند هشدارهایی را برای همه جریانات سیاسی که نظاره گر صحنه و تحریک‌گر بودند و یا نقش عوامل نفوذ و ضد انقلاب را بازی کردند، داشته باشد.

وی با بیان اینکه شیوه دشمن ایجاد تردید در بین نیروهای داخل انقلاب جهت ضربه زدن به نظام اسلامی و منافع ملی بود، تصریح کرد: دشمنان ما با ایجاد فضاهای روانی و با به کارگیری تمامی رسانه های بیگانه به دنبال هدایت اغتشاش و آشوب و تخریب اموال عمومی و در نهایت ایجاد زمینه های خشونت و درگیری های مختلف بودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درگیر کردن نیروهای انتظامی و امنیتی از اهداف اصلی دشمنان است، بیان کرد: ضد انقلاب به دنبال کشته سازی و تشدید خشونت و حتی درگیری های مسلحانه در داخل کشور است.

آقازاده با بیان اینکه دشمنان اگرچه از طریق عوامل نفوذ و فریب خوردگان، مردم ما را دچار زحمت و متحمل خسارت کردند اما در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام ماندند، گفت: باید از کلیه نیروهای انتظامی و بسیجی و به ویژه مردم ولایتمدار ایران اسلامی که بار دیگر با حضور سرنوشت‌ساز خود در صحنه از رسیدن دشمن به اهداف پلیدش جلوگیری کردند، تقدیر و تشکر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه