محموله شن و ماسه فاقد مجوز در توقیف پلیس آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: ۱۹ تن شن و ماسه فاقد مجوز توسط ماموران پاسگاه انتظامی دهسر در بازرسی از یک دستگاه کامیون کمپرسی کشف شد.

محموله شن و ماسه فاقد مجوز در توقیف پلیس آستانه‌اشرفیه

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه برداشت بی‌رویه شن و ماسه از بستر رودخانه‌ها مشکلات زیست محیطی را به دنبال دارد، اظهار کرد: محیط زیست متعلق به همه مردم و نسل آینده است و مجموعه انتظامی در برخورد با متجاوزان حریم منابع طبیعی و ملی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی در ادامه افزود: ماموران پاسگاه انتظامی دهسر حین گشت‌زنی به یک دستگاه کامیون حامل شن که در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی بود، برخوردند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ “سیدمهدی نجفی‌پور” از کشف ۱۹ تن شن و ماسه رودخانه‌ای که به صورت غیرمجاز برداشت شده بود، خبر داد و با بیان اینکه در این خصوص متهم ۵۴ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، تصریح کرد: بنا بر نظر کارشناسان ارزش شن و ماسه کشف شده، ۵۷ میلیون ریال است.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به سؤاستفاده افراد سودجو و فرصت‌طلب که برای رسیدن به منافع مادی خود اقدام به غارت سرمایه ملی می‌کنند از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه