اعلام برنامه‌های کانون پرورش فکری گیلان برای راهپیمایی ۱۳ آبان

سرپرست کانون پرورش فکری استان گیلان رسالت دستگاه‌های فرهنگی و متولیان عرصه فرهنگ را در همراه‌سازی افزون‌تر نسل کودک و نوجوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: از اهداف مربیان مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری آیین‌های روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی» است.

اعلام برنامه‌های کانون پرورش فکری گیلان برای راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش ۸دی، سرپرست کانون پرورش فکری استان گیلان در تشریح جزئیات ایین خبر اظهار کرد: نمایش همدلی در پاسداشت دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تبیین ضرورت‌های‌ استکبار‌ ستیزی و استقلال‌طلبی برای نسل کودک، نوجوان، از اهداف کارکنان ستادی و مربیان مراکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در برگزاری آیین‌های روز ملی «مبارزه با استکبار جهانی» به‌ شمار‌ می‌رود.

وی با بیان اینکه ارتباط میان ‌نسلی و آشناسازی هرچه بیش‌تر آینده‌سازان با رخداد‌های یوم‌الله ۱۳ آبان (روز دانش‌آموز، تسخیر لانه جاسوسی، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی)، باز‌خوانی رویداد‌ها و تشریح دلایل دشمنی‌ها‌ با مردم و انقلاب اسلامی، از اهداف این مجموعه فرهنگی با بهره‌گیری از شیوه‌های خلاقانه و هدفمند است، افزود: تعامل با دستگاه‌های اجرایی و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها در برگزاری ویژه‌برنامه‌ها نیز مد‌نظر ‌قرار‌ دارد.

سید‌ جلیل میرعظیمی به عناوین برخی از مهم‌ترین فعالیت‌های کانون گیلان اشاره‌ و فراهم‌سازی بستر‌های مناسب جهت حضور کارکنان و اعضا در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان را از جمله این برنامه‌ها اعلام‌ کرد. برپایی ایستگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، چهره‌آرایی کودکان و نوجوانان با پرچم مقدس جمهوری اسلامی، نقش‌آفرینی مربیان کتاب‌خانه‌های پستی، سیار شهری و روستایی و خدمات‌رسانی به مخاطبان در قالب امداد فرهنگی، از دیگر برنامه‌های کانون استان گیلان است که در صحبت‌های میرعظیمی مورد توجه قرار‌ گرفت.

این مسئول فرهنگی از برپایی کارگاه ادبی و ارایه دلنوشته با نقطه آغاز «من عهد‌ می‌بندم که….» خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه عکاسی و ثبت تصاویر حضور مردم و پرچم مقدس جمهوری اسلامی، از فعالیت‌های کانون استان گیلان در روز مبارزه با استکبارجهانی به‌ شمار‌ می‌رود.

وی دیدار با خانواده گرانقدر شهدای والامقام دانش‌آموز در قالب «طرح‌سپاس» و برپایی کارگاه آموزش لاله‌های کاغذی مزین به نام شهیدان یوم الله ۱۳ آبان را از برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده اعلام‌ کرد و افزود: اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی حضوری و برخط در ۳۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان و حضور کارکنان و اعضای این نهاد در میعاد‌گاه‌های نماز جمعه نیز در دستور کار قرار دارد.

میر‌عظیمی رسالت دستگاه‌های فرهنگی و متولیان عرصه فرهنگ را در همراه‌سازی افزون‌تر نسل کودک و نوجوان با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان و از تمامی افراد جامعه برای حضوری باشکوه در راهپیمایی مردمی «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» دعوت‌ کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه