بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های سالگرد سردار جنگل

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به ضرورت بهره گیری از ظرفیت های مردمی در برنامه های سالگرد سردار جنگل، گفت: عدم نتیجه گیری در برخی موارد فرهنگی کشور منوط به گره زدن مردم به شخصیت هایی مانند میرزا کوچک خان است که این ارتباط جدایی ناپذیر و ماندگار هستند.

بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های سالگرد سردار جنگل

به گزارش ۸دی، “رضا ثقتی” مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان و دبیر کنگره ملی میرزا کوچک خان جنگلی در آیین تشریح اقدامات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به میرزا کوچک خان جنگلی به عنوان یک شهید هویت ساز اظهار کرد: مردم گیلان ثابت کرده اند چه کنگره باشد چه نباشد برای پاسداشت میرزا کوچک خان سنگ تمام خواهند گذاشت امسال نیز مردم با همراهی نهادها سال ماندگاری را بر جای خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه برنامه ها با قوت بیشتری در دست اجراست تصریح کرد: کنگره میرزا کوچک خان در واقع یک پل ارتباطی برای بهبود و افزایش ماندگاری این شخصیت بزرگ است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به رویکرد مردمی این برنامه ها اشاره کرد و‌ گفت: در راستای بهره گیری بیشتر از ظرفیت های مردمی، شورای سیاست گذاری متشکل از نخبگان فرهنگی و ستادی به سرپرستی ائمه جمعه برای پای کار آوردن ظرفیت مردمی تشکیل شد.

ثقتی ادامه داد: عدم نتیجه گیری در برخی موارد فرهنگی کشور منوط به گره زدن مردم به شخصیت هایی مانند میرزاکوچک خان است که این ارتباط جدایی ناپذیر و ماندگار هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به برقراری ارتباط با مدیران استان کرمان برای پیوست فرهنگی برنامه از سردار تا سردار اشاره کرد و گفت: یک رقیب جدی به نام زمان داریم تا بتوانیم برنامه ها را با مدیریت زمان جلو ببریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یک عهدنامه رسانه ای با حضور ۱۰۰ نفر از هنرمندان در رشته های هنری در حوزه میرزا تشکیل شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه