توقیف خودرو حامل چوب قاچاق در رضوانشهر

فرمانده انتظامی رضوانشهر از کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو ایسوزو سفید رنگ در این شهرستان خبر داد.

توقیف خودرو حامل چوب قاچاق در رضوانشهر

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر به تشدید اقدامات همه جانبه مجموعه انتظامی به منظور مقابله با قاچاقچیان چوب اشاره و اظهار کرد: جنگل به عنوان یکی از مواهب الهی در زندگی انسان و سلامت محیط زیست تاثیرات بسزایی دارد و به همین دلیل باید در حفظ آن کوشا بود.

وی در ادامه گفت: ماموران انتظامی بخش پره سر به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو ایسوزو سفید رنگ که در حال تردد در سطح حوزه استحفاظی بوده، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

سرهنگ “سیدخلیل صفوی” از کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق از نوع توسکا و صنوبر در بازرسی از این خودرو خبر داد و افزود: در این راستا متهم ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه کارشناسان ارزش چوب‌های کشف شده را ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: چوب‌های کشف شده به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تحویل داده شد.

سرهنگ صفوی در پایان به عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق چوب اشاره کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه