مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

۸طرح عمرانی ورزشی در گیلان افتتاح می شود/ اجرای ۴۴۵ برنامه در هفته تربیت بدنی

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اجرای ۴۴۵ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی گفت: ۸ طرح عمرانی ورزشی در هفته تربیت بدنی در گیلان افتتاح می شود.

۸طرح عمرانی ورزشی در گیلان افتتاح می شود/ اجرای ۴۴۵ برنامه در هفته تربیت بدنی

به گزارش ۸دی، جهانبخش آرمان صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اجرای ۴۴۵ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته تربیت بدنی بیان کرد: ۸ طرح عمرانی ورزشی در هفته تربیت بدنی در گیلان افتتاح می شود.

وی با اشاره به برنامه های شاخص هفته تربیت بدنی گفت: گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده آنها و پیشکسوتان ورزشی گیلان، نشست شورای عالی ورزش، دیدار با برخی از اعضای شورای تامین، سرکشی و بازدید از کارخانجات تولید لوازم ورزشی، اهدای خون توسط جامعه ورزشی استان، کمک به دانش آموزان کم بضاعت توسط خیران جامعه ورزشی که شامل تهیه ۴۰۰ نوشت افزار برای ۴۰۰ نفر در سراسر استان است، بخشی از برنامه ها است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: استعدادیابی با مدرن ترین دستگاه ها، ویزیت و مشاوره رایگان توسط هیئت پزشکی ورزشی در همه شهرستان ها، دیدار جامعه ورزشی با پیشکسوتان حادثه دیده عرصه ورزش، همایش روسای هیئت ها به ویژه نواب بانوان از دیگر برنامه های درنظر گرفته شده هفته تربیت بدنی در گیلان است.

آرمان با بیان اینکه برای اجرای برنامه های عمرانی بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان هزینه شده است افزود: افتتاح چمن مصنوعی مینی فوتبال و افتتاح سالن شهید ساغری لوشان، افتتاح سالن ورزش های باستانی لنگرود، افتتاح چمن مصنوعی ورزشگاه سیاهکل، بازسازی و افتتاح سالن کشتی لنگرود، افتتاح خانه جوان در ماسال، افتتاح استخر بخش خصوصی در آستارا از جمله پروژه های عمرانی هفته تربیت بدنی است.

وی با اشاره به اینکه ۴۹ اماکن ورزشی به ویژه در روستاها تعمیر و تجهیز شدند تصریح کرد: ملوان بعد از ۸ سال به لیگ برتر آمد و بازسازی آن کار زیادی می طلبید اما با تلاش همکاران این اداره کل نشان دادیم که با همت جمعی و جهادی هر کاری ممکن است.

بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای ورزشگاه انزلی هزینه شد

آرمان با بیان اینکه ۱۰ تیم گیلانی در سطح کشوری هستند افزود: اگر سالن های ورزشی شهرستان ها آماده بود اعتبارات را برای بخش ها و روستاها و مناطق کم برخوردار هزینه می کردیم اما تنها بیش از ۲۰ میلیارد تومان برای ورزشگاه انزلی هزینه شد و برای حفظ آبروی استان، پروژه های شهرستانی را کامل کردیم.

هر پروژه ای که زمان تعیین کردیم در موعد مقرر اجرایی شد

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه اگر زمان برای اجرای پروژه ها در نظر نگیریم، تکمیل نمی شود بیان کرد : تا به امروز برای هر پروژه ای که زمان تعیین کردیم، در موعد مقرر اجرایی شد.

اماکن ورزشی را به بخش خصوصی نمی دهیم و اولویت با هیئت های ورزشی تخصصی است

وی با اشاره به اینکه مهلت اجاره مستاجر فعلی ورزشگاه سردار جنگل ۱۳ آبان تمام می شود افزود: اماکن ورزشی را به بخش خصوصی نمی دهم و اولویت استفاده از آن برای هیئت های ورزشی تخصصی است.

تیم کبدی گیلان سالن ورزشی مناسبی ندارد

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه تیم کبدی گیلان سالن ورزشی مناسبی ندارد افزود: زیبنده نیست قهرمانان استان زمین ورزشی برای تمرین نداشته باشند.

چمن طبیعی ورزشگاه عضدی در بیش از ۱۰ آزمایشگاه تست شده

آرمان ادامه داد: چمن طبیعی ورزشگاه عضدی در بیش از ۱۰ آزمایشگاه تست شده و مصالح بخش عمده آن از قزوین وارد استان شده اما در هفته تربیت بدنی کاشت چمن طبیعی سردار جنگل شروع می شود.

پرداخت ۴میلیارد تومان به هیئت های ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه ۴ میلیارد تومان به هیئت های ورزشی پول پرداخت کردیم و از آنها انتظار کار داریم گفت: هیئت های ورزشی موتور محرک قهرمانی ها هستند و باید برای به روز کردن مربیان ورزشی اقدام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه