امام جمعه آستارا در خطبه‌های‌ نماز جمعه مطرح کرد؛

ایران در تأمین امنیت خودکفاست/ تأکید بر ضرورت مطالعات دقیق در ریشه‌یابی و علت اغتشاشات

حجت الاسلام “محمدجواد باقری‌ارومی” با تأکید بر ضرورت مطالعات دقیق در ریشه یابی و علت اغتشاشات، گفت: ما امنیت را از کسی درخواست و تمنا نمی‌کنیم و خودمان در این زمینه خودکفا هستیم و حتی توانسته‌ایم امنیت منطقه و کشورهای همسایه را نیز تأمین کنیم.

ایران در تأمین امنیت خودکفاست/ تأکید بر ضرورت مطالعات دقیق در ریشه‌یابی و علت اغتشاشات

به گزارش ۸دی، امام جمعه آستارا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) به بیان مفهوم امامت و نقش امامت در جامعه پرداخت و با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) در خصوص اوصاف و ویژگی‌های امام زمان (عج) اهمیت امامت ایشان را از آن جهت که تکمیل کننده رسالت و هدف انبیای الهی و جانشینان ایشان در برقراری عدل و عدالت و ریشه کن کردن ظلم و ستم در جهان خواهد بود خاص و ویژه دانست.

وی در ادامه به تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه‌های نظامی و انتظامی پرداخت و با بیان اینکه سخنان رهبری بسیار امید بخش و بر هم زننده نقشه‌های شوم دشمنان بود، افزود: وجود فقهای شیعه در عصر غیبت پناهگاه فکری و اعتقادی مردم است.

حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی با بیان اهمیت امنیت در هر کشور و حکومتی گفت: تعبیر زیبای رهبری به عنوان امنیت درون زا یعنی ما امنیت را از کسی درخواست و تمنا نمی‌کنیم و خودمان در زمینه امنیت خودکفا هستیم و حتی توانسته‌ایم امنیت منطقه و کشورهای همسایه را نیز تأمین کنیم. دشمن علاوه بر ضدیت با انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی با کشور ایران نیز دشمنی دارد و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند دشمن نمی‌خواهد ایران قوی را ببیند و شاهد پیشرفت‌های مردم ما باشد، لذا از هر کاری برای دشمنی با ایران کوتاهی نمی‌کند.

خطیب جمعه شهرستان آستارا در ادامه با تأکید بر ضرورت مطالعات دقیق در ریشه یابی و علت اغتشاشات خاطرنشان کرد: وقتی حوادث اخیر را بررسی می‌کنیم به خوبی در می‌یابیم که دشمن چون در عرصه اعتراضات مدنی حرفی برای گفتن و پشتوانه فکری و منطقی ندارد، لذا کار را به اغتشاش و آشوب خیابانی می‌کشاند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه