معاون درمان وزارت بهداشت:

نخستین اولویت دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقویت بخش دولتی است

معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه در یک سال گذشته ، ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت در بخش دولتی کشور ساخته و تجهیز شده است گفت: تقویت بخش دولتی نخستین اولویت دانشگاه علوم پزشکی گیلان است.

نخستین اولویت دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقویت بخش دولتی است

به گزارش ۸دی، سعید کریمی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجتماعات مرکز درمانی الزهرا رشت با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان گیلان در ایام کرونا فداکاری های زیادی کردند بیان داشت: گیلان جز اولین استان های درگیر با ویروس کرونا بود و کادر درمان و بهداشت استان در این مدت با ازخودگذشتگی خدمات زیادی به مردم ارائه دادند.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نخستین اولویت دانشگاه علوم پزشکی گیلان را تقویت بخش دولتی عنوان کرد و افزود: باید امکانات و تجهیزات لازم به استان وارد شود و بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی بیش از گذشته تقویت شوند.

کریمی با بیان اینکه اولویت دوم دانشگاه علوم پزشکی گیلان بحث سالمندی و پیری جمعیت است تصریح کرد: جوانی جمعیت باید مورد توجه تمامی فعالان این حوزه قرار گیرد تا استان گیلان به سمت جوان تر شدن حرکت کند.

وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته، ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت به ظرفیت بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی کشور اضافه شده است گفت: اگر چه تقویت بخش خصوصی نیز اهمیت دارد اما با توجه به عقب ماندگی های گیلان در حوزه بهداشت و درمان، تقویت بخش دولتی در اولویت است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه