بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پی انتصاب "حیدرعلی بالو"؛

تعهد مومنانه و مدیریت انقلابی شما نویدبخش دستیابی هرچه بیشتر دانشگاه به قله‌های پیشرفت و موفقیت خواهد بود

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان انتصاب حیدرعلی بالو را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبریگ گفت در بخشی از این بیانیه آمده است: امید است با بهره‌گیری از منابع غنی اسلامی و نظرات دانشجویان که به تاکید مقام معظم رهبری روح پر تپش کشور و ملت شریف ایران هستند، در پیشبرد نظام بهداشت و درمان و آموزش پزشکی استان گیلان در راستای بیانیه‌ گام دوم انقلاب، به نحو احسن گام بردارید.

تعهد مومنانه و مدیریت انقلابی شما نویدبخش دستیابی هرچه بیشتر دانشگاه به قله‌های پیشرفت و موفقیت خواهد بود

به گزارش ۸دی،بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با نقل فرمایشات مقام معظم رهبری، انتصاب حیدرعلی بالو را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان تبریگ گفت و نوشت:

جناب آقای دکتر حیدرعلی بالو

با سلام و تحیات

مقام معظم رهبری می‌فرمایند:

“در حرکت عظیم ملت ایران، نسل جوان باید پیشرو باشد. برای نسل جوان بخصوص نسل جوان دانشجو بی‌تفاوتی و خونسردی جایز نیست. آن جوانی که به سرنوشت کشور نیندیشد و حوادث و خصومت‌هایی را که نسبت به کشورش در دنیا سازماندهی می‌شود، نبیند و نسبت به آن‌ها نجوشد و نخروشد، آن جوان لایق این نیست که نام جوان شهروند یک ملت انقلابی را روی خودش بگذارد. روح جوان، آن روح پر تپشی است که در سختی‌ها، به داد کشور و ملت رسید و آنها رو نجات داد.”

ضمن تقدیر و تشکر از جناب آقای دکتر ارسلان سالاری ریاست سابق دانشگاه، انتصاب جنابعالی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و رجای واثق داریم تعهد مومنانه و مدیریت انقلابی شما نویدبخش دستیابی هرچه بیشتر دانشگاه به قله‌های پیشرفت و موفقیت خواهد بود. امید است با بهره‌گیری از منابع غنی اسلامی و نظرات دانشجویان که به تاکید مقام معظم رهبری روح پر تپش کشور و ملت شریف ایران هستند، در پیشبرد نظام بهداشت و درمان و آموزش پزشکی استان گیلان در راستای بیانیه‌ گام دوم انقلاب، به نحو احسن گام بردارید.

در انتها از ایزد منان توفیقات روز افزونتان را مسألت داریم.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گیلان

 

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه