توقیف ۱۲۸ خودرو دارای تغییر وضعیت در رشت/ هشدار پلیس به رانندگان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از برخورد پلیس با هرگونه تغییر وضعیت خودرو خبر داد و گفت: در این خصوص ۱۲۸ دستگاه خودرو در شهرستان رشت توقیف شد.

توقیف ۱۲۸ خودرو دارای تغییر وضعیت در رشت/ هشدار پلیس به رانندگان

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در تشریح این خبر با بیان اینکه شناسایی، اعمال قانون و توقیف خودروهای دارای تغییر وضعیت فنی و ظاهری وسیله نقلیه در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی استان قرار دارد، اظهار کرد: حتی اگر خودرو در لحظه رویت توسط پلیس توقیف نشود برای آن دستور قضائی گرفته خواهد شد و فرد متخلف ملزم به اصلاح وسیله نقلیه خود می‌شود.

وی در ادامه افزود: هرگونه تغییر و خارج کردن خودرو از حالت استاندارد کارخانه از جمله تغییر در وضعیت فنی، تغییر ارتفاع و دستکاری در خروجی اگزوز، مصداق بارز نقص فنی است که ضمن اعمال قانون و توقیف وسیله نقلیه، راننده موظف است خودرو را به حالت استاندارد کارخانه برگرداند.

سرهنگ “امیر طالبی” در پایان به توقیف ۱۲۸ دستگاه خودرو دارای تغییر وضعیت در شهرستان رشت اشاره و خاطرنشان کرد: از آنجاییکه این رانندگان بعد از تغییر سیستم خودرو اغلب اقدام به انجام تخلفات حادثه‌ساز، حرکات مخاطره‌آمیز، اختلال در نظم عبور و مرور و امنیت جان دیگر شهروندان می‌کنند، پلیس با جدیت با اینگونه تخلفات برخورد می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه