آیت الله فلاحتی: خانواده‌های شهدا، افتخار ملت و کشور هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با خانواده‌های شهدا گفت: خانواده‌های شهدا مایه افتخار و عزت مندی ایران اسلامی هستند.

آیت الله فلاحتی: خانواده‌های شهدا، افتخار ملت و کشور هستند

به گزارش ۸دی،آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با خانواده شهید ترور تقی تقی زاده، وجود خانواده‌های شهدا را سبب آرامش و امنیت جامعه دانست و گفت: خانواده‌های شهدا با خدا پیمان بسته و عزت و اعتبار خود را از پروردگار گرفته اند.

وی با اشاره به روز‌های سخت و فراموش نشدنی ترور فرزندان این مرز و بوم به دست منافقان کوردل، افزود: آنان که چنین جنایت‌هایی مرتکب شده بودند امروز آواره شده و به دریوزگی افتاده اند و باید تقاص جنایت هایشان را بدهند.

شهید تقی تقی زاده ۲۱ شهریور ۱۳۶۰ در رشت به دست منافقان جنایتکار و کوردل و مقابل چشمان دو فرزندش ترور شد و به درجه رفیع شهادت رسید.

نماینده ولی فقیه در گیلان با خانواده شهید عباس آتش سرو نیز دیدار و گفتگو کرد.

آیت‌الله فلاحتی، با تاکید بر اینکه پدران و مادران شهدا از روحیه بالایی برخوردارند و برای رفع مشکلات احتمالی محله و جامعه خود دغدغه دارند و گام بر می‌دارند افزود: خانواده‌های شهدا با شرکت در فعالیت‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، به ویژه حضور در مساجد و مراکز فرهنگی، مایه دلگرمی و آرامش اطرافیان و شهروندان هستند.

وی دیدار با خانواده‌های شهدا را یکی از مهمترین وظایف مسوولان و خدمتگزاران نظام و مردم عنوان کرد و گفت: دیدار با این عزیزان و گپ و گفتی هرچند کوتاه با آنان، سبب می‌شود مسئولان با روحیه و عزم بهتری برای خدمت رسانی قدم بردارند.

شهید عباس آتش سرو، سال ١٣۶۴ در سن ۲۲ سالگی در مرز کردستان به شهادت رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه