بررسی ارتقا عملکرد دست اندرکاران بصیرتی بسیج در گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان در نشست مجمع و هیات اندیشه ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه‌ی تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان بر لزوم موضع گیری به موقع و بجا در عرصه‌ی تحولات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تاکید کرد.

بررسی ارتقا عملکرد دست اندرکاران بصیرتی بسیج در گیلان

به گزارش ۸دی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در نشست مجمع و هیات اندیشه ورز استادیاران نواحی و سرمربیان اقشار شبکه ی تربیتی بسیجیان سپاه قدس گیلان در رشت با تشریح اهمیت مدیریت در جامعه ی اسلامی بر اساس موازین شرع و اخلاق اظهار کرد: مهمترین ویژگی مدیریت در عصر حاضر، داشتن تعمق و بصیرت برای ایجاد تحول در حوزه ی سازمانی ست و این مهم باید در وجوه مختلف عملکردها و فعالیت ها بویژه در حوزه ی فرهنگ و روشنگری عینیت یابد.

وی با اشاره به رسالت مهم هیات های اندیشه ورز و استادیاران نواحی مختلف سپاه، نیل به اهداف مورد نظر در حوزه تربیتی را مستلزم برنامه ریزی جهت حرکت در مسیر ارزش ها، دانست و افزود: شفاف سازی، ابهام زدایی و دشمن شناسی از جمله الزاماتی است که می تواند روند تحقق اهداف پیش بینی شده در راهبردهای فرهنگی – تربیتی را تسریع نماید.

آیت الله رسول فلاحتی مجموع دست اندرکاران شبکه های تربیتی حوزه ی بسیج را به آینده نگری نسبت به مسیر حرکت جامعه و رصد افق های روشنی بخش در راستای نیل به تمدن نوین اسلامی فراخواند و گفت: یکی دیگر از رسالتهای دست اندرکاران حوزه ی بصیرت افزایی، ارایه ی مشاوره های سازنده و تصمیم ساز برای تصمیم گیری بهتر مسئولان است که می تواند ارتقاء بهره وری را بدنبال داشته باشد.

امام جمعه رشت در بخش پایانی سخنان خویش بر لزوم موضع گیری به موقع و بجا در عرصه ی تحولات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تاکید و اضافه کرد: موضع گیری عالمانه و به موقع است که می تواند در بستر نقد سازنده به ارتقاء روند اداره ی امور کمک نماید.

سردار محمد عبدالله پور، فرمانده ی سپاه قدس گیلان نیز در این نشست نقش آفرینی، هیات های اندیشه ورز و استادیاران و سرمربیان شبکه های تربیتی بسیج را در حوزه ی فرهنگی و بصیرت افزایی مهم و قابل تامل دانست و بیان کرد: امروز با توجه به دایره ی چالشها و تهدیدات، رسالت سپاه برای نقش آفرینی مناسب و موثر در روند رسیدگی به مطالبات جامعه بسی سنگین تر از گذشته است و این نهاد انقلابی هیچگاه در عرصه ی پشتیبانی و دفاع از کشور و مردم منفعل عمل نخواهد کرد.

حجت الاسلام احسان الله محمدی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در سخنانی تاکید کرد: بهترین شیوه ی برون رفت از تهاجم ترکیبی دشمنان، تربیت حلقه های صالحان بسیج و جذب جوانانی متعهد و انقلابی است.

در ادامه ی این نشست حجت الاسلام نصری نژاد به عنوان معاون جدید تعلیم و تربیت سپاه قدس گیلان معرفی و از زحمات حجت الاسلام صدیق معاون پیشین قدردانی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه