برقراری پیوند فرهنگی اسوه های مقاومت رشت و کرمان

با امضای قرارداد همکاری فرهنگی میان مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و کرمان ، بین شهرهای رشت و کرمان با توجه به اسوه های مقاومت شهید میرزا کوچک جنگلی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیوند فرهنگی برقرار شد.​

برقراری پیوند فرهنگی اسوه های مقاومت رشت و کرمان

به گزارش ۸دی،به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان؛ در جریان برگزاری اجلاسیه تهران کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی در برج میلاد، از پوستر پیوند فرهنگی بین رشت و کرمان با توجه به اسوه های مقاومت شهید میرزا کوچک جنگلی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی شد.

با امضای قرارداد همکاری فرهنگی میان مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان و کرمان، بین شهرهای رشت و کرمان با توجه به اسوه های مقاومت شهید میرزا کوچک جنگلی و سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیوند فرهنگی برقرار شد.

این پیوند فرهنگی؛ پیمان همکاری بلندمدت و رسمی بین دو شهر است و برای ایجاد و تقویت همبستگی و اتحاد بیشتر در اجرای برنامه های فرهنگی هنری در حوزه اسوه های مقاومت دو استان، برنامه ریزی شده است.

مشارکت در نشست ها و برنامه های مرتبط با مقاومت و نیز برگزاری مراسم بزرگداشت، همایش و اجلاسیه در شهرهای رشت و کرمان با همکاری دو اداره کل انجام خواهد شد تا این پیوند فرهنگی، زمینه‌ساز وقایعی مرتبط با جریان مقاومت باشد که تا کنون انجام نشده یا مغفول مانده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه