رئیس سامانه هوشمند سوخت گیلان در گفتگو با ۸دی:

اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین در گیلان/ ۳۰ لیتر سوخت گیری طی ۲۴ساعت/ دولت تصمیمی در تغییر قیمت بنزین ندارد

رئیس سامانه هوشمند سوخت گیلان از اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین در گیلان در پی مصرف بیش از حد بنزین خبر داد و گفت: مردم طی ۲۴ ساعت می توانند در یک نوبت ۳۰ لیتر یا در سه نوبت ۱۰ لیتر، سوخت مصرفی خود را استفاده کنند.

اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین در گیلان/ ۳۰ لیتر سوخت گیری طی ۲۴ساعت/ دولت تصمیمی در تغییر قیمت بنزین ندارد

هادی، رئیس سامانه هوشمند سوخت گیلان در گفتگو با خبرنگار هشت دی از اجرای طرح مدیریت مصرف بنزین در گیلان خبر داد و اظهار کرد: مردم طی ۲۴ ساعت می توانند در یک نوبت ۳۰ لیتر یا در سه نوبت ۱۰ لیتر، سوخت مصرفی خود را استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه در قیمت بنزین هیچ تغییری صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: دولت به هیچ عنوان تصمیمی در تغییر قیمت بنزین ندارد و تنها به دلیل مصرف بیش از حد بنزین در کشور این طرح اعمال شده است.

رئیس سامانه هوشمند سوخت گیلان ادامه داد: هر روز ۶ الی ۷ استان انتخاب و مدیریت مصرف بنزین در آن اجرایی می‌شد که اکنون نوبت به استان گیلان رسیده است.

این مسئول در پاسخ به این سوال که چرا در این رابطه اطلاع رسانی نشده است، بیان کرد: این طرح ملی بوده و اطلاع رسانی آن هم باید به صورت ملی انجام می گرفت و به محض ابلاغ جزئیات طرح به صورت مکتوب و رسمی اعلام می شود.

هادی با اشاره به اینکه بیشتر از نصف استان های کشور در حال اجرای این طرح هستند، بیان کرد: باقی استان ها طی چند روز آینده طرح مدیریت مصرف بنزین را می‌بایست در استان خود اجرایی کنند.

وی با بیان اینکه اولویت اجرای طرح در ابتدا مناطق مرزی و سپس در مناطق مرکزی بود در پایان خاطرنشان کرد: میزان اعلام شده مختص گیلان نبوده و احتمال آن وجود دارد که در بعضی از مناطق هم با توجه به شرایط مرزی کمتر از ۳۰ لیتر هم برایشان در نظر گرفته شده باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
لنگرودی
ما همش باید بخاطر مسافر پذیر بودن تنبیه بشیم چرا در شیراز و اصفهان و قم اجرا نشد چرا میرسن بما شمر و عمر سعد میشن یهو ؟ چرا ریس جمهور توی باد و طوفان و گل و سیل رفت گیلان یه بعد ظهر موند رفت ؟ چرا واقعا
ناشناس در پاسخ به لنگرودی
اینطور که پیداست همه استان ها در حال اجرا است، بعضیا هم میگن تا اخر شهریور اینطوره، به نظرم مسئول مربوطه باید از مافوقش جزییات بیشتری رو جویا بشه و بعدم اینکه تا جایی که یادمه رئیسی گیلانم از اول سر صبح اومد و اخر شب رفت مثل استانای دیگه
در حاشیه