مدیرکل صمت گیلان در بازدید سرزده از معادن رستم آباد:

عملیات معدنی پیچ بری، فاقد مجوز متوقف شد/ برخورد قاطع با متخلفین معدنی گیلان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: اجازه نخواهیم داد به اسم پیچ بری و تعریض جاده‌ای بر انفال دولت و مردم تعرض شود.

عملیات معدنی پیچ بری، فاقد مجوز متوقف شد/ برخورد قاطع با متخلفین معدنی گیلان

به گزارش ۸دی، مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید از معادن محدوده رستم آباد و رودبار اظهار کرد: فعالیت های معدنی تحت هر عناوینی باید قانونمند و در چارچوب موازین مربوطه باشد.

وی در مسیر بازدید خود از چند معدن شن و ماسه، واریزه کوهی، سنگ لاشه و کارگاه دانه بندی و فرآوری شن ماسه به اتفاق و مدیران و کارشناسان حوزه معدن با تخلف عملیات معدنی در مجاورت جاده مواجه شد و ضمن دستور بر توقف عملیات اجرایی آن افزود: حسب ماده ۱۹ قانون معادن با عملیات معدنی که به بهانه تعریض و پیچ بری جاده انجام میشود با حضور نیروی انتظامی جلوگیری خواهد گردید.

تیمور پورحیدری در این بازدید که با حضور پرسنل نیروی انتظامی از ادامه این فعالیت بدون مجوز جلوگیری نمود، گفت: با هرگونه فعالیت معدنی بدون مجوز که قوانین معادن در آن اجرا نمی شود و در نتیجه آن مسئول فنی معدن در آن حضور ندارد به شدت برخورد خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در فعالیتهای معدنی تحت عنوان پیچ بری قطعاً باید کارشناسان ناظر راهداری و نظام مهندسی معدن در محل فعالیت تا اتمام کار جهت رعایت اصول فنی و پیشگیری از مخاطرات احتمالی در محل حضور داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه