آیت‌الله فلاحتی: وحدت، عامل عزت و اتحاد جهان اسلام است

نماینده ولی فقیه در گیلان در نشست مجمع شورای مرکز اسلامی آذری‌های استان گفت: هر حرکتی که ایجاد نفاق و اختلاف را در جامعه‌ی اسلامی تقویت کند، نقطه‌ی مقابل ارزش‌های انقلاب و رسالت نبوی است.

آیت‌الله فلاحتی: وحدت، عامل عزت و اتحاد جهان اسلام است

به گزارش ۸دی، نماینده ی ولی فقیه در گیلان امروز در نشست مجمع شورای مرکز اسلامی آذری های گیلان در مصلی رشت، با اشاره به برابری همه قومیت ها اظهار کرد: ایران اسلامی با تکیه بر وحدت روزافزون دنیای اسلام به مقابله با وهابیت و صهیونیزم جهانی برخاسته است و حرکت در مدار وحدت و همدلی است، و هیچ قومی بر قوم دیگر برتری ندارد مگر در تقوا.

وی با اشاره به توصیه های رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری مبنی بر الگو گرفتن از مولای متقیان، که عرب وعجم هیچ تفاوتی با هم ندارند، و تنها تفاوت بر پایه ایمان افراد است، افزود: باید ظرفیت‌های انقلاب و نظام اسلامی را برای دفاع از حقوق امت اسلام و مقابله با زیاده خواهی‌های دنیای استکبار و صهیونیزم جهانی بسیج کرد.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به اینکه امام حسین علیه السلام دلهای مسلمانان را تسخیر کرده است، گفت: هر کسی که بدون درک حقایق و شرایط در مسیر اختلاف و دوگانگی حرکت کند، دلداده‌ی نظام نیست .

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با اشاره به شهدا آذری در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: همه ما امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدا هستیم.

محمد محمودیان، دبیرکل مجمع اسلامی آذری های گیلان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های دینی و مذهبی شان در استان ارایه داد و گفت : بیش از ۳۰ سال فعالیت، اسفند ۱۴۰۰ مجوز رسمی فعالیت مجمع اسلامی آذری‌های گیلان صادر شد و ما آمادگی هر نوع خدمتگزاری و همکاری را داریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه