امیرعبداللهیان: مقاومت فلسطین و مردم غزه پیروز نهایی هستند

وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگوی تلفنی با دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین حملات رژیم صهیونیستی را به مردم غزه شدیدا محکوم کرد و گفت:‌ تردیدی وجود ندارد که مقاومت فلسطین و مردم مقاوم غزه پیروز نهایی این میدان هستند.

امیرعبداللهیان: مقاومت فلسطین و مردم غزه پیروز نهایی هستند

به گزارش ۸دی، در پی تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با زیاد نخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین، حملات رژیم صهیونیستی به مردم غزه را به شدت محکوم کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان اظهار کرد: تردیدی وجود ندارد که مقاومت فلسطین و مردم مقاوم غزه پیروز نهایی این میدان هستند.

وی با ادای احترام به ارواح شهدای فلسطین و شهدای حملات ددمنشانه اخیر صهیونیست‌ها به نوار غزه افزود: تل آویو با ادامه بحران آفرینی درصدد سرپوش نهادن بر بحران‌های چند لایه موجود در درون سرزمین‌های اشغالی است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن قدردانی از حمایت مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین، آخرین تحولات را تبیین کرد.

وی بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین وضع خود قرار دارد و رزمندگان مقاومت با عزت و قدرت از ساکنان غزه و فلسطین و آزادی قدس شریف حمایت می‌کنند. پاسخ رژیم صهیونیستی را با توکل بر خدا و قدرت مقاومت فلسطین داده ایم و در مسیر این رویارویی تحول مهمی را رقم خواهیم زد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه