احتکار ۱۰۰ تن سیمان در رضوانشهر

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۱۰۰ تن سیمان احتکار شده در شهرستان رضوانشهر خبر داد و گفت: متهمان ۳۶، ۳۷، ۴۶ و ۶۷ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

احتکار ۱۰۰ تن سیمان در رضوانشهر

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه احتکار کالا و عدم عرضه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهار کرد: اقدامات قاطع پلیس در راستای مقابله با احتکار، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به دریافت خبری مبنی بر احتکار سیمان در شهرستان رضوانشهر افزود: ماموران انتظامی با تحقیقات نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به همراه نماینده اداره صمت به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار “عزیزاله ملکی” از کشف ۱۰۰ تن سیمان احتکار شده در بازرسی از ۴ انبار خبر داد و تصریح کرد: در این خصوص متهمان ۳۶، ۳۷، ۴۶ و ۶۷ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان فعالیت‌ اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی و حرکت رو به جلوی کشور عنوان کرد و گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی و اخلالگران نظام مالی یکی از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه