بهره‌برداری از فاز اول پارک لاکان رشت تا پایان امسال

دادستان مرکز استان گیلان با اشاره به بازدید میدانی ریاست کل دادگستری استان از پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان و پیگیری‌های دستگاه قضایی گفت: فاز اول این پارک جنگلی که مشتمل بر باغ پرندگان، پارک گیاه شناسی، زمین ورزشی و مراکز تفریحی و اقامتی است تا پایان سال جاری جهت استفاده شهروندان به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره‌برداری از فاز اول پارک لاکان رشت تا پایان امسال

به گزارش ۸دی، سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان و حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری گیلان از پارک ۵۰۰ هکتاری لاکان بازدید نمودند.

دادستان مرکز استان گیلان با اشاره به اینکه حدود ۱۰ سال قبل اراضی جنگلی ۵۰۰ هکتاری توسط منابع طبیعی طی قراردادی به شهرداری رشت جهت ایجاد فضای سبز عمومی اختصاص یافت، اظهار کرد: باکمال تاسف در طی این ده سال اقدامی توسط شهرداری جهت آماده سازی این منطقه جنگلی برای شهروندان صورت نگرفت.

وی با اشاره به بازدید میدانی ریاست کل دادگستری استان و پیگیری های دستگاه قضایی افزود: اخیرا طرح های خوبی برای بهره برداری از این مکان ارائه شده و عملیات آماده سازی آن در حال انجام است.

سید مهدی فلاح میری با بیان اینکه زیر سازی و راه سازی این منطقه طی یک ماه آینده با نظارت دستگاه قضایی به اتمام می رسد، گفت: فاز اول این پارک جنگلی که مشتمل بر باغ پرندگان، پارک گیاه شناسی، زمین ورزشی و مراکز تفریحی و اقامتی است تا پایان سال ۱۴۰۱ جهت استفاده شهروندان به بهره برداری خواهد رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه