"میرعماد الدین فیاضی" نویسنده ادبیات دفاع مقدس:

رشادت های رزمندگان نیازمند تبیین است/ نقش ادبیات دفاع مقدس در ثبت هویت تاریخی کشور

نویسنده گیلانی حوزه ادبیات دفاع مقدس با بیان اینکه رشادت های رزمندگان نیازمند تبیین است،گفت: این موضوعی است که در گیلان مغفول مانده است.

رشادت های رزمندگان نیازمند تبیین است/ نقش ادبیات دفاع مقدس در ثبت هویت تاریخی کشور

به گزارش خبرنگار ۸دی، دومین دوره ویژه برنامه ملی «از تبار قلم» با تقدیر از «میرعماد الدین فیاضی» نویسنده ۱۸ عنوان کتاب در حوزه ادبیات جنگ و دفاع مقدس به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد.

“میر عماد الدین فیاضی” در این نشست با اشاره به حضورش در معاونت تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی گروه معارف جنگ سپهبد صیاد شیرازی، اظهار کرد: این گروه با جمع اوری خاطرات فرماندهان به ثبت و ضبط خاطرات جنگ می پرداخت.

وی افزود: دوست شهیدی داشتم که دو سال اختلاف سنی داشتیم و در عملیات کربلای پنج شهید شد، از آن زمان، دینی بر گردنم احساس می کردم از خانواده خودم هم برادرم در جبهه بود، وقتی در منطقه جنگی حضور یافتم به تازگی جنگ پایان یافته بود و برایمان جایی به اندازه یک وجب فاصله بین دو خاکریز را نشان دادند که ۱۲۰ نفر آنجا به شهادت رسیده بودند، همیشه برایم سوال بود که چه می شود چنین اتفاقی می افتد.

این نویسنده گیلانی با اشاره به خواست و مشیت خدا در تعیین سرنوشت ها، بیان کرد: ادبیات دفاع مقدس برای ثبت هویت تاریخی کشور نیازمند جزئی نگری است.

فیاضی با بیان اینکه رشادت های رزمندگان نیازمند تبیین است، تصریح کرد: این موضوعی است که در گیلان مغفول مانده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه