وزیر اقتصاد در سفر به گیلان مطرح کرد

تقویت نظارت مدیران بر کارکنان برای پیشگیری از تخلفات اداری/ بیشترین نارضایتی ها به حوزه های مالیاتی و بانک ها بر می گردد

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه مردم از ویترین مدیران، دولت و مجلس را قضاوت می کنند، گفت: وزیر اقتصاد و دارایی گفت: وقتی در دستگاه و نهادی تخلفی از سوی مدیری صورت گیرد و از سوی رئیس و مدیر کل برخورد جدی با این تخلفات نشود یا اینکه در برخورد با کارمند متخلف از سوی مدیر مماشات صورت می گیرد، در ذهنیت مردم و جامعه نسبت به دولت و مجلس این تفکر شکل می گیرد که برای قانونی که مصوب شده است، حرمتی وجود ندارد.

تقویت نظارت مدیران بر کارکنان برای پیشگیری از تخلفات اداری/ بیشترین نارضایتی ها به حوزه های مالیاتی و بانک ها بر می گردد
به گزارش هشت دی، سید احسان خاندوزی در سفر به گیلان و نشست مشترک با مجمع نمایندگان استان بر رفع نارضایتی های مردم و فعالان اقتصادی تاکید کرد و گفت: نارضایتی‌هایی که به وزارت خانه اعلام می شود، اعتراض فعالان اقتصادی و مردم است که یا مربوط به اجرا نشدن قانون و مصوبات مجلس و دولت توسط دستگاهای متولی است یا اینکه مربوط به پروسه و زمان تلف شده اداری و فساد مالی است.

مردم از ویترین مدیران، دولت و مجلس را قضاوت می کنند

وی با بیان اینکه مردم از ویترین شما مدیران، دولت و مجلس را قضاوت می کنند، تاکید کرد: بیشترین نارضایتی ها به حوزه مالیاتی و بانک ها مربوط است و باید برای این چالش چاره ای اندیشده شود و برای رفع نارضایتی ها تلاش لازم صورت گیرد.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: وقتی در دستگاه و نهادی تخلفی از سوی مدیری صورت گیرد و از سوی رئیس و مدیر کل برخورد جدی با این تخلفات نشود یا اینکه در برخورد با کارمند متخلف از سوی مدیر مماشات صورت می گیرد، در ذهنیت مردم و جامعه نسبت به دولت و مجلس این تفکر شکل می گیرد که برای قانونی که مصوب شده است، حرمتی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس انقلابی نباید در ذهن جامعه خدشه دار شوند، افزود: مدیران دستگاه هایی که بیشترین نارضایتی را دارند نسبت به رفع کاستی ها و قصورها چاره کنند و گزارش ماهانه به وزارتخانه ارسال گردد تا روند قانونمند بودن و سالم کردن کار مشخص گردد.

گفتنی است که در این جلسه مجمع نمایندگان گیلان و مدیران دستگاه های گمرک، سرپرستی امور بانک ها، بیمه ایران، اموال تملیکی، ادارات کل امور مالیاتی، اقتصادی و دارایی و بورس حضور داشتند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه