کشف بیش از ۱۷۸ کیلوگرم مواد مخدر در گیلان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۷۸ کیلو و ۵۰۷ گرم انواع موادمخدر در گیلان خبر داد.

کشف بیش از ۱۷۸ کیلوگرم مواد مخدر در گیلان

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی است و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل می‌باشد، اظهار کرد: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آنها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت.

وی در ادامه با اعلام اینکه در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح ۳ روزه پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان اجرا شد، افزود: در این رابطه ۸۹ کیلو و ۷۴۴ گرم تریاک، ۱۳ کیلو و ۱۹۶ گرم هروئین، ۵۶ کیلو و ۸۱۳ گرم حشیش، ۵ کیلو و ۵۱۳ گرم شیشه و ۱۳ کیلو و ۲۴۳ گرم سایر موادمخدر کشف شد. در این راستا ۲۹۰ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر و در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ”علی احمدپور ” با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم بیان کرد: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه