آیت‌الله فلاحتی: شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند

اولین سالگرد شهید “امید چائی‌پز” از شهدای نیروی انتظامی استان با حضور مسئولین و مردم در گلزار شهدای املش برگزار شد که در این مراسم نماینده ولی فقیه در گیلان، شهدا را مظهر قدرت ایران اسلامی دانست و بیان کرد: ۴۳ سال است که انقلاب اسلامی به راه خود ادامه داده و مصمم تر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

آیت‌الله فلاحتی: شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند

به گزارش ۸دی، نماینده ولی فقیه در گیلان در مراسم تشییع پیکر یک شهید گمنام که همزمان با اولین سالگرد شهید “امید چائی‌پز” از شهدای نیروی انتظامی با حضور مسئولان و کارکنان انتظامی و مردم در گلزار شهدای املش برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان امروز با هجمه‌های گوناگون به دنبال آن هستند تا امنیت را از مردم جامعه بگیرد و مردم را از معنویت و ارزش‌های دینی و معنوی دور کنند، اما هرگز به آرزوی پلید و شوم خویش نخواهند رسید همانگونه که تاکنون نرسیده‌اند.

وی با بیان اینکه در جنگ فرهنگی دشمنان جوانان ما را هدف قرارداده اند، افزود: آن‌ها قصد دارند جوانان ما را از مسیر دین دور کنند، ولی غافل از اینکه ملت ایران مردمی هوشمند و متدین هستند و افکار و برنامه‌های شیطانی دشمنان را رصد می‌کنند و با شیوه‌ای منطقی و در زمان مناسب نقشه‌های شوم شان را خنثی می‌کنند. هرچه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد بر اقتدار ملت شجاع و بزرگ ایران اسلامی افزوده می‌شود و ایران قوی‌تر و مردم آن در دنیا عزیزتر می‌شوند و این حاصل تلاش مردم ایران به ویژه جوانان در سایه تدین، تفکر و تعهد است.

آیت الله رسول فلاحتی بیان کرد: به رغم تهاجم سنگین فرهنگی دشمنان علیه ملت مسلمان ایران، اما جوانان ایران اسلامی داوطلبانه و مشتاقانه برای مبارزه با داعش به عراق و سوریه اعزام شوند و اینگونه اقدام جهادی دشمنان را متحیر و متعجب کرده است.

این مسئول اضافه کرد: دشمن تلاش می کند از طریق نوع پوشش و نوع ارتباط اجتماعی جوانان را از عرصه های اسلامی دور کنند و به جایی رسیده است که فکر می کند ما نمی توانیم در برابر این عرصه ها متدین و قوی بمانیم.

وی با اشاره به سخنان امام علی علیه السلام برتری مردم بر یکدیگر را در برتری بر علم و دانش و آگاهی و رشد و تعالی دانست و بیان کرد: دشمن می خواهد تعهد ما را از بین ببرد اما در این کار عاجز است. مردم متحد شده اند تا انقلاب را حفظ کنند، دشمن بداند که راه به جایی نخواهد برد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه شهدا مظهر قدرت ایران اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: ۴۳ سال است که انقلاب اسلامی به راه خود ادامه داده و مصمم تر از گذشته به راه خود ادامه خواهد داد.

در پایان این مراسم حاضران به یاد شهدا سوگواری کردند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه