ثبت نام ۱۱ هزار خانوار مددجوی بهزیستی در طرح معافیت قبوض انرژی در گیلان

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه فرآیند بهره‌مندی مددجویان بهزیستی از معافیت تعرفه آب، برق و گاز تا دهم تیر تمدید شده است گفت: تاکنون حدود ۱۱ هزار خانوار مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان گیلان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت نام ۱۱ هزار خانوار مددجوی بهزیستی در طرح معافیت قبوض انرژی در گیلان

به گزارش ۸دی،سید مهدی خدمت بین دانا، مدیرکل بهزیستی گیلان در گفت‌و‌گوی خبری اظهار داشت: با اعلام سازمان بهزیستی نام‌نویسی بهره‌مندی مددجویان تحت پوشش از معافیت تعرفه آب، برق و گاز تمدید شد.

وی در پاسخ به این پرسش که این مهلت تا چه زمانی تمدید شده و مددجویان باید به کجا مراجعه کنند تصریح کرد: این طرح از اواسط خرداد ماه شروع شد و در تاریخ ۳۱ خرداد هم به پایان رسید.

مدیرکل بهزیستی گیلان اضافه کرد: با توجه به اینکه ثبت نام آغاز شده بود و متقاضی زیادی داشتیم فرآیند بهره‌مندی مددجویان بهزیستی از معافیت تعرفه آب، برق و گاز تا دهم تیر تمدید شد.

خدمت بین دانا با تاکید بر اینکه مددجویان بهزیستی برای ثبت نام باید به پیشخوان خدمات دولت و یا کافی نت‌ها مراجعه کنند عنوان کرد: تاکنون چیزی حدود ۱۱ هزار خانوار مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان گیلان در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند.

وی مزایای طرح معافیت تعرفه آب، برق و گاز را برشمرد و خاطرنشان کرد: مشترکانی که مصرف بهینه داشته باشند از تعرفه معاف می‌شوند و این طرح، طرح بسیار خوبی است که در دولت مردمی در حال انجام است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه