فرمانده سپاه ناحیه ماسال معارفه شد

سرهنگ “جمال رضادوست” به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ماسال معارفه و جایگزین “کامیار مهدی پور” شد.‌

فرمانده سپاه ناحیه ماسال معارفه شد

به گزارش ۸دی،مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه ماسال و تودیع فرمانده پیشین این سپاه صبح امروز (دوشنبه) در سالن جلسات فرمانداری ماسال برگزار شد.

حجت الاسلام سید هادی موسوی، امام جمعه ماسال در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید بهشتی و شهدای حزب جمهوری اسلامی با اشاره به پنج ویژگی سپاه اسلام از نگاه امیرالمومنین علیه السلام اظهار داشت: طبق فرمایش امیر مومنان، سپاهیان اسلام دژ محکم و استوار ملت و مردم هستند و مایه زینت، تجمل و زیبایی حاکمان بوده و مایه عزت دین هستند و به دین کرامت و حریت می بخشد. همچنین طبق فرمایش امام علیه السلام قوام و مقاومت یک جامعه به تقویت سپاهیان است.

وی افزود: طبق فرمایش امام علی علیه‌السلام نقش فرمانده مانند نقش نخ تسبیح است.

سرهنگ کوثری، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این مراسم، با بیان اینکه خوش رویی باید چاشنی مسئولیت باشد اظهار داشت: مدیران باید در امورات باید اعتقاد و اعتماد به خداوند داشته باشید. متاسفانه ما در بسیاری از موارد اعتقاد به خداوند داریم اما در اعتماد به خداوند ضعیف هستیم.

وی با اشاره به ترورهای سال ۶۰ و گرامیداشت سالروز شهادت شهید بهشتی افزود: از ۱۱ فروردین تا اسفند ۱۳۶۰ بیش از ۴ هزار نفر شهید ترور داشته ایم اما اکنون قاتلان این شهدا ادعای مردمی بودن دارند‌.

جانشین سپاه قدس گیلان با تاکید بر جهاد تبیین گفت: در جهاد تبیین نقاط مثبت و قوت کشور را بیان کنیم تا اذهان مردم در فضای غبارآلود رسانه‌ها روشن شود.

در ادامه این برنامه، غلامرضا گیل چالانی، فرماندار شهرستان ماسال نیز گفت: با تلاش سپاه در طول تاریخ انقلاب شاهد بودیم که راهبردهای دشمنان در کشور خنثی شده است.

وی افزود: در حوادث و بلایا، سپاه همواره بی منت در کنار مردم ایستاده است و در جریان بیماری کرونا هم شاهد بودیم که همیشه در کنار کادر درمان بوده است.

گیل چالانی ادامه داد: اگر امروز ضربه ای از سوی دشمن بر ما وارد شود به برکت وجود سپاه، چندین ضربه به آن‌ها خواهیم زد.

در پایان این مراسم، سرهنگ جمال رضادوست به عنوان فرمانده سپاه ناحیه ماسال معارفه شد.‌

به این ترتیب، سرهنگ رضادوست جایگزین سرهنگ کامیار مهدی پور خواهد شد.

رضادوست سابقه جانشینی سپاه ماسال و مدیریت سازمان خدمات کارکنان سپاه قدس گیلان را در کارنامه خود دارد.

همچنین در این مراسم از تلاش های سرهنگ مهدی‌ پور، فرمانده پیشین سپاه ناحیه ماسال تقدیر شد.

سرهنگ مهدی پور پیش از این به عنوان معاون فرهنگی بسیج دانشجویی کشور منصوب شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه