معاون استاندار گیلان: تولید محتوای فرهنگی برای آگاهی‌افزایی عمومی نسبت به شهدا، افزایش یابد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی گفت: لازمست تولید محتوای فرهنگی با هدف آگاهی‌افزایی عمومی به ویژه نسل جوان نسبت به شهدای گرانقدر و آرمان های والای آنان، افزایش یابد.

معاون استاندار گیلان: تولید محتوای فرهنگی برای آگاهی‌افزایی عمومی نسبت به شهدا، افزایش یابد

به گزارش ۸دی،حسین مصطفی‌پور در جلسه ستاد بزرگداشت سالروز شهادت شهیدان والامقام علی اخوین‌انصاری استاندار فقید گیلان و یار و همرزم باوفایش مهندس علیرضا نورانی معاون عمرانی استانداری و گرامیداشت یاد و خاطره ۲۵۷ شهیدکارمند استان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه “فضیلت زنده نگاه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست” خاطر نشان کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدا ادامه دادن راه آنهاست.

وی با بیان اینکه شهید انصاری یکی از چهره‌های درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: ایشان در دوران قبل و بعد از انقلاب، برای پیروزی و ماندگاری جمهوری اسلامی زحمات فراوانی متحمل شد و در نهایت در مسیر خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه مسئولان به سیره عملی و شخصیتی شهیدان انصاری و نورانی، تصریح کرد: تمامی مسئولان در جمهوری اسلامی در هر پست و مقامی باید به ویژگی‌های شخصیتی و اخلاقی این دو شهید گرانقدر و دیگر شهدای والامقام کارمند استان توجه کرده و تأسی بجویند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم توجه همه سازمان ها به ایجاد تغییرات مثبت از طریق برنامه ریزی تاکید و اضافه کرد: با توجه به تلاش دشمنان از طریق بهره گیری از ابزارهای رسانه ای و تهاجم فرهنگی در راستای القای فضای یأس و نا امیدی در کشور، باید تمهیدات لازم جهت ایجاد ساختاری هدفمند در کنار آگاه‌سازی عمومی در سطح اداره‌ها اتخاذ شود.

مصطفی‌پور با اشاره به اهمیت ساخت فیلم، تله فیلم‌های گوناگون و حتی در زمینه پویانمایی کودکان با موضوع زندگینامه، سبک و سیاق شهیدان انصاری و نورانی افزود: دستگاه های فرهنگی باید در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند چرا که این امر می تواند موجبات ارتقاء دانش و آگاهی عمومی مردم به ویژه نسل جوان نسبت به شهدای این سرزمین را فراهم آورد.

معاون استاندار گیلان با قدردانی از عملکرد همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی، اهتمام همگان بر لزوم برگزاری هر چه با شکوه‌تر یادواره شهیدان انصاری و نورانی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با زبان هنر می‌توان بسیاری از پیام ها را به مردم و همچنین نسل‌های مختلف القاء کرد.

شهید انصاری استاندار اسبق گیلان و شهید نورانی معاون عمرانی‌اش سحرگاه پانزدهم تیر ماه سال ۱۳۶۰ در چهارمین  روز از مبارک رمضان ، یک هفته پس از انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ، در مسیر عزیمت به استانداری به دست منافقان کوردل در رشت به شهادت رسیدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه