​۱۷۰ زائر گیلانی عازم سرزمین وحی می‌شوند

جانشین مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه در اواخر دهه اول تیرماه زائران گیلانی از طریق فرودگاه امام خمینی تهران به عربستان اعزام خواهند شد گفت: امسال ۱۷۰ نفر از استان گیلان عازم سرزمین وحی می‌شوند.

​۱۷۰ زائر گیلانی عازم سرزمین وحی می‌شوند

به گزارش ۸دی،«حمید ساسانی» شامگاه یک‌شنبه (۲۹ خرداد) در برنامه گفت‌و‌گوی خبری اقدامات انجام شده برای اعزام زائران را برشمرد و اظهار داشت: امسال ۲ کاروان و در مجموع ۱۷۰ نفر از استان گیلان عازم سرزمین وحی می‌شوند.

جانشین مدیریت حج و زیارت استان گیلان تصریح کرد: علاوه بر کسانی که در سال ۹۹ به علت شیوع کرونا از سفر به حج باز ماندند تلاش کردیم افرادی که زیر ۶۵ سال سن داشتند ثبت نام شان در کاروان‌ها انجام شود.

ساسانی با بیان اینکه معاینات پزشکی، تکمیل اطلاعات و تکمیل واکسیناسیون زائران استان گیلان از دیگر اقداماتی است که تاکنون انجام شده است افزود: اطلاعات لازم برای اعزام زائران نیز تهیه و برای کشور عربستان ارسال شد.

وی از برگزاری ۱۳ جلسه آموزشی برای زائران گیلانی مدینه منوره خبر داد و اضافه کرد: این جلسات با نظارت نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان پایه‌ریزی و اجرایی شد که مربوط به آموزش مناسک است.

جانشین مدیریت حج و زیارت استان گیلان در مورد زمان اعزام زائران هم خاطرنشان کرد: در اواخر دهه اول تیرماه زائران گیلانی از طریق فرودگاه امام خمینی تهران به عربستان اعزام خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه