نوسازی شبکه هوایی فشار ضعیف مسی در گیلان

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: کل شبکه هوایی فشار ضعیف مسی در استان گیلان ۲۰ هزار کیلومتر است که با برنامه ریزی‌های انجام شده تا امروز ۷هزار کیلومتر آن به کابل خودنگه دار مجهز شده است.

نوسازی شبکه هوایی فشار ضعیف مسی در گیلان

به گزارش ۸دی، همایون حائری معاون برق و انرژی وزیر نیرو در مراسم اصلاح شبکه و جایگزینی شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده که امروز در روستای فتیده این شهرستان لنگرود گفت: کل شبکه هوایی فشار ضعیف مسی در استان گیلان ۲۰ هزار کیلومتر است که با برنامه ریزی‌های انجام شده تا امروز هفت هزار کیلومتر آن به کابل خودنگه دار مجهز شده است.

وی گفت: امیدواریم با افتتاح ۷ کیلومتر شبکه خودنگهدار در روستای فتیده بتوانیم شبکه کابل خودنگهدار را تا اواخر سال آینده در بقیه شهرستان‌ها و روستا‌های استان گسترش دهیم.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی با اشاره به مقاومت شبکه کابل خودنگهدار در مقابل طوفان و بارش شدید برف و باران، گفت: این نوع کابل با ارتقا کیفیت برق رسانی در  پایداری شبکه و در اجرای برنامه‌های صنعت برق بسیار موثر است.

حائری با اشاره به پیک مصرف برق به میزان ۶۰ هزار مگاوات و همراهی خوب مردم در مدیریت مصرف، افزود: طرح اصلاح شبکه و جایگزینی ۶ هزار و ۷۲۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی فرسوده و تعویض ۶۴ عدد پایه در روستای فتیده با مبلغ حدود ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی از همکاری مردم در مدیریت مصرف قدردانی کرد و یادآور شد: امیدواریم با تداوم همکاری مردم و رعایت الگوی مصرف و اطلاع رسانی شرکت های توزیع برق، تابستان امسال را کم دردسر تر پشت سر بگذاریم.

همچنین پرویز محمد نژاد ، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی هم گفت : کابل خودنگهدار از فناوری‌های روز دنیا است و ما در این زمینه از دنیا عقب نیستیم.

معاون وزیر نیرو امروز به همراه هیات همراه از اسکله در دست ساخت بندر چند منظوره چمخاله هم بازدید کرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه