یک‌‌طرفه شدن محور کندوان به سمت شمال

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به یک‌‌طرفه شدن محور کندوان، گفت: شاهد ترافیک در جاده‌های شمال هستیم.

یک‌‌طرفه شدن محور کندوان به سمت شمال

به گزارش ۸دی، رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت تردد در جاده‌های استان اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در مسیر شمال در محورهای کندوان و هراز به‌صورت پرحجم و در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت روان است. معمولا در روزهای پایانی هفته و همچنین ایام تعطیل شاهد افزایش حجم تردد در جاده‌های شمال هستیم که باتوجه به تعطیلات پیش‌رو شاهد ترافیک در جاده‌های شمال هستیم.

وی با اعلام اینکه براساس اعلام محور کندوان امروز به سمت شمال یک‌طرفه شد، افزود: تردد کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه، یک‌شنبه و دوشنبه از محور هراز ممنوع است. یک‌طرفه شدن محور هراز بستگی به ترافیک طی ساعات آینده دارد که در این صورت بحث یک‌طرفه محور در دستور کار قرار می‌گیرد. تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و همچنین تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز کماکان ممنوع است.

یدالله جهان‌تاب با تاکید بر ضرورت توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس، گفت: رانندگان برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه