رئیسی: متروپل باید باعث عبرت سوءاستفاده کنندگان شود

رئیس جمهور گفت: این وضعیت حق مردم این خطه نیست، تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد و نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود.

رئیسی: متروپل باید باعث عبرت سوءاستفاده کنندگان شود

به گزارش ۸دی، رئیس‌جمهور کشور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری آبادان اظهار کرد: به موازات اقدامات فنی و میدانی، باید به سرعت عملیات آواربرداری انجام شود.

وی در ادامه افزود: این وضعیت حق مردم این خطه نیست، تا روزی که مشکلات آبادان حل شود مدام به خوزستان سفر خواهم کرد و نمی‌گذاریم دیگر چنین اتفاقاتی تکرار شود. حادثه متروپل آبادان باید عبرتی برای سوء‌استفاده کنندگان شود.

سید ابراهیم رئیسی بیان کرد: مردم به حق انتظار دارند به روابط ناسالم و فساد‌های صورت گرفته منجر به حادثه متروپل آبادان به سرعت رسیدگی شوند. خاطیان بدانند که گذر زمان آن‌ها را از مسولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد. با کسانیکه برای سودجویی بیشتر و با سوداگری و روابط ناسالم و مفسدانه چنین حوادثی را رقم می‌زنند باید برخورد عبرت آموزی صورت گیرد و خاطیان بدانند که گذر زمان آن‌ها را از مسئولیت و پاسخگویی مبرا نخواهد کرد.

این مقام مسئول گفت: این چهارمین حضور من در استان خوزستان است و حضور من در اقصی نقاط کشور تا زمانیکه مشکلات مردم حل شود ادامه خواهد داشت. مصوبات سفر‌های گذشته به خوزستان همچون ماه‌های گذشته باجدیت تا زمان تحقق نتیجه پیگیری خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه