حضور ۸ خادم رضوی در گیلان/ میدان شهدای ذهاب میزبان کاروان رضوی است

دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان از حضور هشت خادم رضوی همزمان با دهه کرامت در استان خبر داد و گفت: مراسم ویژه ای به این مناسبت در میدان شهدای ذهاب رشت برپا می شود.

حضور ۸ خادم رضوی در گیلان/ میدان شهدای ذهاب میزبان کاروان رضوی است

به گزارش ۸دی،جواد شفیعی ثابت با بیان اینکه همزمان با دهه کرامت گیلان با حضور خدام رضوی عطرآگین می شود، اظهار داشت: هشت خادم رضوی امروز(۱۲ خرداد) همزمان با دهه کرامت وارد گیلان می شوند و مورد استقبال قرار خواهند گرفت.‌

دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان با تاکید بر اینکه استقبال از خدام آستان قدس در مرکز شهر رشت به صورت ویژه برگزار می شود، ادامه داد: حضور در آسایشگاه معلولین و سالمندان، حضور در مراسم دعای ندبه مساجد خمیران زاهدان و سرخبنده از جمله برنامه های ۱۹ خرداد با حضور خدام رضوی است.

شفیعی ثابت تصریح کرد: مراسم ویژه شب میلاد امام رضا (ع) جمعه(۲۰) خرداد در میدان شهدای سرپل ذهاب که با حضور خدام رضوی برگزار می شود.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی گیلان بازدید از واحدهای شرکت تولیدی دانش بنیان، دیدار با طلاب حوزه علمیه مرکزی رشت، شرکت در مراسم کارکنان پلیس راهور گیلان با حضور فرماندهان یگان، بازدید از برنامه‌های محلات و جشن خانگی با محوریت امام رضا (ع) و سبک زندگی ائمه اطهار (ع) و همچنین حضور در جمع دختران و پسران و خانواده های عضو کانون جوانان رضوی را از اهم برنامه‌های دبیرخانه کانون خدمت رضوی در گیلان برشمرد که با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی و بسیجیان برگزار می شوند.

شفیعی به خدمت کریمانه اشاره و اضافه کرد: تعمیرات تعدادی از منازل مسکونی محرومین با کمک خیرین و پخت و توزیع غذای متبرک از جمله فعالیتهایی بود که در طرح خدمت کریمانه انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: از همه خیرین استان گیلان درخواست داریم تا نذورات نقدی و غیر نقدی خود را به رابطین کانون‌های خدمت رضوی شهرستان‌ها اهدا کنند تا در اسرع وقت خدمات کریمانه به نیازمندان و محرومین واجد شرایط برسد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه