اختتامیه پنجمین دوره همایش ادبی «العبد» در فومن برگزار می شود

اختتامیه پنجمین دوره همایش ادبی «العبد» گرامیداشت یاد و خاطره فقیه عالیقدر حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی (ره) با حضور فرهیختگان و اهالی فرهنگ و ادب، در سالن شهدای خدمتگزار فومن برگزار می شود.

اختتامیه پنجمین دوره همایش ادبی «العبد» در فومن برگزار می شود

به گزارش ۸دی،یوسف نیک انجام با اعلام این خبر گفت: همزمان با سیزدهمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله العظمی محمدتقی بهجت فومنی (ره) پنجمین دوره همایش ادبی «العبد» ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در سالن شهدای خدمتگزار مجتمع فرهنگی و هنری سید الشهدا (ع) فومن برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه استقبال خوبی از این دوره همایش به عمل آمده است گفت: آثار رسیده به دبیرخانه داوری شده و افراد برتر و آثار برگزیده، روز سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در مراسم اختتامیه به آگاهی اهالی فرهنگ و ادب خواهد رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن افزود: ۲۷ اردیبهشت یادآور خاطره تلخ ارتحال جانگدار فقیه عارف حضرت آیت الله بهجت فومنی (ره) است. امسال با توجه به عادی شدن شرایط، تلاش شده این مراسم چه از نظر کیفی و چه از نظر کمی متفاوت تر از سالهای گذشته برگزار شود.

وی در پایان ضمن تشکر از تمام مسئولین برای برگزاری این همایش بزرگ، از تمام اهالی فرهنگ و ادب، فرهیختگان و مردم علاقه مند دعوت کرد تا در پنجمین دوره همایش ادبی «العبد» حضور به هم رسانند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه