همایش ادبی «العبد» در فومن برگزار می شود

همایش ادبی «العبد» به منظور گرامیداشت یاد و خاطره فقیه عالیقدر حضرت آیت الله العظمی بهجت فومنی (ره) برای پنجمین سال متوالی در فومن برگزار خواهد شد.

همایش ادبی «العبد» در فومن برگزار می شود

به گزارش ۸دی،یوسف نیک انجام با اعلام این خبر گفت، همزمان با سیزدهمین سالگرد ارتحال حضرت آیت الله العظمی محمد تقی بهجت فومنی (ره) و همچنین نکوداشت یاد و خاطره این فقیه عالیقدر جهان تشیع، پنجمین دوره همایش ادبی «العبد» در فومن برگزار خواهد شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن تصریح کرد: بر اساس انتشار فراخوان این همایش علاقه ‎مندان می توانند اشعار و دلنوشته های خود را درباره «آیت الله العظمی بهجت» در برگه A4 در قالب  wordو با قلم B nazanin اندازه ۱۴ از ۸ ادبیهشت تا ۲۵ اردیبهشت ماه به دبیرخانه این همایش به نشانی fuman@farhangmail.ir یا شماره واتساپ ۰۹۳۰۵۸۰۸۴۱۳ ارسال کنند.

نیک انجام افزود: ذکر مشخصات کامل به همراه شماره تماس و نشانی الزامی بوده و آثار ارسالی توسط داوران حوزه ادبی ارزیابی شده و به ۵ اثر برتر جوایز ارزنده‎ای اهدا خواهد شد. آثار ادبی غیر مرتبط و همچنین آثاری که در جشنواره‌های دیگر حائز رتبه یا برگزیده شده‌اند در این همایش پذیرفته نخواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: تاریخ اختتامیه همایش متعاقبا از طریق همین سایت به آگاهی عموم خواهد رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه