تساوی در کویر و حفظ صدرنشینی ملوانان + فیلم خلاصه بازی

شاگردان مازیار زارع با نتیجه صفر بر صفر برابر مس کرمان توانستند اخلاف ۵ امتیازی خود را در جدول حفظ کنند و گام بلندی به سوی لیگ برتر بردارند.

تساوی در کویر و حفظ صدرنشینی ملوانان + فیلم خلاصه بازی

به گزارش ۸دی، در هفته‌ بیست و ششم لیگ‌ یک ایران، ملوانان با ارائه یک‌ بازی حساب شده در استادیوم باهنر کرمان توانستند برابر مس کرمان با نتیجه صفر بر صفر به تساوی برسند و اخلاف ۵ امتیازی خود را در جدول حفظ کنند.

شاگردان مازیار زارع با این تساوی گام بلندی به سوی لیگ برتر برداشتند.

ملوان با ۵۷ و مس با ۵۲ امتیاز مدعیان اصلی صعود در جدول این فصل به لیگ برتر محسوب می‌شوند.

فیلم خلاصه بازی

نیمه‌ی اول مسابقه مطابق انتظار پایاپای و جذاب دنبال شد، در دقیقه ۳۲ فرصت گلزنی خوبی برای مس به وجود آمد اما ضربه‌ی پورصف‌شکن با واکنش خوب دروازه‌بان ملوان به کرنر رفت و در دقیقه ۳۸ فرصت دیگری نصیب شاگردان حسین‌خانی شد که بازهم درخشش حیدری مانع از فروپاشی دروازه‌ی ملوان شد.

شاگردان مازیار زارع نیمه‌ی دوم را بهتر آغاز کردند و دو واکنش دیدنی از آرمان شهدادنژاد در فاصله‌ی ۲ دقیقه باعث شد تا دروازه‌ی مس بسته بماند و ملوانی‌ها ناکام در رسیدن به گل برتری باشند.

بعد از حدود ۲۰ دقیقه‌ی کم افت و خیز روی دروازه‌ها، ۵ دقیقه پایانی مسابقه در اوج حساسیت دنبال شد و دو موقعیت استثنایی گلزنی برای مس از دست رفت؛ ابتدا ضربه‌ی یاسر فیضی به تیرک دروازه‌ی ملوان خورد و سپس در دقیقه ۹۰ مجدداً تیرک دروازه ناجی شاگردان زارع شد تا بازی بدون گل مساوی به پایان برسد.

 

سرود قهرمانی در کویر؛ هوادارانی که راه طولانی بندر انزلی تا کرمان را به عشق ملوان با اتوبوس طی کردند

 

جدول رده بندی لیگ دسته اول پس از پایان بازی معوقه مس – ملوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه