کشف ۲۲ کیلو مواد مخدر در تالش

۲۲ کیلوگرم موادمخدر سنتی در بازرسی از یک دستگاه خودروی پژو پارس در شهرستان تالش کشف و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲۲ کیلو مواد مخدر در تالش

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان تالش اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با پلیس است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و در پی دریافت خبر تردد یک دستگاه خودروی پژو پارس حاوی مواد مخدر با ۴ نفر سرنشین از سمت استان‌ تهران به سمت تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت. پلیس با انجام اقدامات نامحسوس و تحقیقات به عمل آمده پس از اطمینان از صحت موضوع، خودروی مورد نظر را در یکی از محورهای مواصلاتی شناسایی و در عملیاتی ضربتی متوقف کرد.

سرهنگ “محمد رستمی” با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو، ۲۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای جاسازی شده بود، توسط ماموران انتظامی کشف شد، گفت: متهمان ۴۱، ۵۹، ۶۳ و ۶۷ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست، برای مقابله با سوداگران مرگ و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، هرگونه مورد مشکوک را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه