عزم وزارت کشور برای حل مشکل سراوان/ دادستان سنگر: اگر در اجرای پروژه کوتاهی شود، دستور پلمب را خواهم داد

دادستان سنگر با بیان اینکه توافق نامه ای تنظیم شده که سه ماه دیگر لندفیل سراوان به طور کامل و بصورت بهداشتی بسته شود، گفت: تعهد من به شما این است که اگر در اجرای پروژه کوتاهی شود، خودم دستور پلمب این جایگاه را خواهم داد و نیازی به زحمت و تجمع شما مردم عزیز نیست.

عزم وزارت کشور برای حل مشکل سراوان/ دادستان سنگر: اگر در اجرای پروژه کوتاهی شود، دستور پلمب را خواهم داد

به گزارش هشت دی، تجمع مردم برای تعطیلی سایت زباله سراوان همچنان بعد از گذشت بیش از ۹ روز ادامه دارد و مردم یک کلام خواستار تعطیلی محل انباشت زباله هستند.

“شریف نژاد” دادستان سنگر که بارها در بین مردم حضور پیدا کرده این بار به همراه مدیرکل اجرایی استانداری در بین مردم حضور یافت تا تصمیمات و برنامه های عوامل اجرایی را جهت حل مشکل زباله برای مردم منطقه بیان کند.

وی در جمع اهالی سراوان، گفت: آقایان دوسال از تعهد خود عقب هستند و اکنون تعهد داده اند که توافقات قبلی را کامل انجام دهند.

شریف نژاد گفت: توافق نامه ای تنظیم شده که سه ماه دیگر لندفیل سراوان به طور کامل و بصورت بهداشتی بسته شود.

دادستان سنگر با بیان اینکه امروز عزم وزارت کشور برای حل مشکل سراوان جزم شده، بیان کرد: در این رابطه دو اتفاق خوب رقم خورده است یک تصمیم ویژه وزارت کشور برای حل مبنی بر جمع آوری لندفیل سراوان است و اعتبار به آن تخصیص داده شده و دیگر اینکه شخصی که این پروژه را در دست گرفته تجربه احداث این پروژه در نوشهر را نیز داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: اما تعهد من به شما این است که اگر در اجرای پروژه کوتاهی شود، خودم دستور پلمب این جایگاه را خواهم داد و نیازی به زحمت و تجمع شما مردم عزیز نیست.

کاظمی مدیرکل اجرایی استانداری گیلان نیز در جمع مردم سراوان، گفت: بنده این تعهد را به شما می دهم از پنجشنبه همین‌ هفته طرح بهسازی لندفیل سراوان آغاز و هر ۳ماه گزارش پیشرفت کار داده شود.

کاظمی اشاره کرد که زباله ورودی سراوان از ۱۲۵۰ تن به ۷۰۰تن کاهش خواهد یافت و ظرفیت کودعالی تا پایان بهمن به ظرفیت ۱۰۰۰تن خواهد رسید.

گفتنی است مردم این منطقه که سال ها از عدم اجرای مصوبات دولت ها در ادوار گذشته به ستوه آمده اند، این بار خواهان تعطیلی کامل سایت زباله سراوان هستند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
کوه زباله سراوان مثل آتش سوزناکی است که آب،خاک و هوای منطقه را آلوده کرده است و عوارض آن انواع بیماریهای سرطانی، پوستی، هجوم مگسها و نیز انتشار بوی تعفّن است.زباله ها نیز نقش بنزین را ایفا میکنند! حال باید از مسئولین پرسید چرا اصرار بر آوردن زباله در این مکان دارند؟!!
در حاشیه