۲۴۸ واحد صنفی در گیلان پلمب شد

طبق اعلام فرمانده انتظامی گیلان، ۲۴۸ واحد صنفی متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و ارائه خدمات به مشتریان در ماه مبارک رمضان و تظاهر به روزه‌خواری در گیلان پلمب شد.

 ۲۴۸ واحد صنفی در گیلان پلمب شد

به گزارش ۸دی، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان به تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه انتظامی برای تامین و ارتقاء امنیت در سطح جامعه اشاره و اظهار کرد: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد. در راستای نظارت بر اجرای قوانین مربوط به فعالیت صنوف در ایام مبارک ماه رمضان، طرح کنترل و بازرسی از واحدهای صنفی به صورت ویژه و مستمر در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از اول ماه مبارک رمضان تاکنون از ۵ هزار و ۳۰۴ واحد صنفی در استان بازدید شده است، افزود: در این راستا ضمن تذکر به ۳ هزار و ۳۳۷ واحد صنفی، از ۷۹۵ واحد صنفی تعهد اخذ، برای ۳۳۰ واحد صنفی اخطار پلمب صادر و ۲۴۸ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و ارائه خدمات به مشتریان در ماه مبارک رمضان و تظاهر به روزه‌خواری پلمب و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

سرهنگ “حسین حسن‌پور” خاطرنشان کرد: صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه، مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و برخورد با صنوف متخلف همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم نیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه