‍ مدیرکل ورزش و جوانان گیلان:

شطرنج گیلان همواره برای کشور افتخارآفرین بوده است

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه گیلان میزبان خوبی برای برگزاری مسابقات شطرنج کاسپین کاپ است، گفت: استعدادهای فراوانی در استان وجود دارد که می تواند همواره برای شطرنج کشور افتخارآفرین باشد.

شطرنج گیلان همواره برای کشور افتخارآفرین بوده است

به گزارش ۸دی، “جهانبخش آرمان” مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در نشستی که با حضور “حسن تامینی” رئیس فدراسیون شطرنج و “کارگرنیا” رئیس شورای شهر رشت و اعضای هیات رئیسه شطرنج استان و جمعی از قهرمانان شطرنج در تالار مهد اندیشه رشت برگزار شد، اظهار کرد: استعدادهای فراوانی در شطرنج گیلان وجود دارد که می تواند همواره برای استان و کشور افتخارآفرین باشد.

وی افزود: بنده به ورزش شطرنج نگاه ویژه ای دارم و با تمام توان برای ارتقا شطرنج گیلان و قهرمانان این استان تلاش خواهم کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در خصوص برگزاری مسابقات شطرنج کاسپین کاپ گفت: گیلان می تواند میزبان خوبی برای این رقابتها باشد و با کیفیت بالایی این مسابقات را برگزار کند.

آرمان برگزاری مسابقات در این سطح را زمینه ساز میزبانی های بزرگتر در استان دانست.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: امیدوارم با حمایت مسوولین، شطرنج گیلان را در بالاترین نقطه در ایران و جهان ببینیم و اساتید زیادی را در بالاترین سطوح حرفه ای پرورش دهیم.

تامینی رئیس فدراسیون شطرنج نیز در این دیدار گفت: گیلان خاستگاه شطرنج کشور است و به لحاظ پرورش قهرمانان ملی و بین المللی جایگاه خوبی دارد. و این رشته در بین بانوان استان هم جایگاه بالایی دارد و بانوان گیلان هم در این رشته در کشور مطرح هستند.

حسین میربلوک رئیس هیات شطرنج گیلان هم گفت: با توجه به اینکه گیلان در رشته شطرنج یکی از استانهای مطرح در سطح کشور است، باید از همه ظرفیتهای موجود در این رشته استفاده کرد تا همچنان شطرنج گیلان در سطح کشور بدرخشد.

رئیس هیات شطرنج گیلان با اشاره به وجود استعداد‌های شطرنج گیلان گفت: درحال حاضر شطرنج گیلان نماینده‌های بسیار خوبی در عرصه‌های ملی در بخش‌های شطرنج بازان، مربی‌های تیم ملی و داوران زبده دارد که از افتخارات شطرنج کشور به شمار می‌روند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه