حجت الاسلام "حاتم نصیری نژاد" در گفتگو با ۸دی مطرح کرد:

تلاش مجدانه آیت الله رودباری در تربیت و پرورش طلاب/ ساده زیستی، شاخصه برجسته این عالم گیلانی است

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با اشاره به ویژگی های برجسته مرحوم آیت الله رودباری، گفت: از جمله ویژگی های مهم این عالم گیلانی ساده زیستی، اخلاص، خداباوری، عدم تجمل گرایی و عدم وابستگی به دنیا بود، ایشان همواره حامی مردم، فقرا و ایتام بودند و به همین دلیل در دل و جان مردم جای داشتند.

تلاش مجدانه آیت الله رودباری در تربیت و پرورش طلاب/ ساده زیستی، شاخصه برجسته این عالم گیلانی است

حجت الاسلام “حاتم نصیری نژاد” رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان در گفتگو با خبرنگار هشت دی، با عرض تسلیت ارتحال آیت الله سید مجتبی رودباری، عالم برجسته گیلانی، اظهار کرد: ایشان بیش از ۲۰ سال از شاگردان برجسته حضرت امام خمینی(ره) و از شاگردان مرحوم آیت الله بروجردی، آیت الله ستوده، آیت الله امینیان و آیت الله ضیابری بودند.

وی با اشاره به ویژگی های برجسته مرحوم آیت الله رودباری تصریح کرد: از جمله ویژگی های مهم این عالم گیلانی ساده زیستی، اخلاص، خداباوری، عدم تجمل گرایی و عدم وابستگی به دنیا بود، ایشان همواره حامی مردم، فقرا و ایتام بودند و به همین دلیل در دل و جان مردم جای داشتند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قدس گیلان با تاکید بر ساده زیستی ایشان ادامه داد: این عالم گیلانی حتی در غذا خوردن هم مثل فقرا و ایتام بود و به انقلاب، امام، ولایت فقیه و رهبری توجه ویژه داشت. در انتخابات به عنوان یک فریضه الهی شرکت داشت. بسیار عاشق اهل بیت(ع) بود و روضه های ایشان در ایام عزاداری اهل بیت(ع) همواره زبانزد خاص و عام بود.

وی با بیان اینکه در دنیای اسلام، کشور ایران و استان گیلان دیگر مثل او نخواهد آمد اظهار کرد: وی فردی شجاع، متدین، متقی، پرهیزگار و با اعتقاد قلبی و عملی به دین اسلام بود. ایشان در پرورش و تربیت طلاب در حوزه های علمیه تلاش و تعصب بسیار داشت و سالیان سال در راه دین خدمت کرد و همواره به طلاب عالم، با سواد و زاهد کمک می کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه