بیش از ۳۵ تن بذر گواهی شده شلتوک برنج در رضوانشهر توزیع شد

مدیرجهادکشاورزی رضوانشهر گفت: درآستانه سال زراعی جدید بیش از ۳۵ تن بذر گواهی شده شلتوک برنج از نوع ارقام محلی هاشمی، بین کشاورزان شالیکار این شهرستان توزیع شد.

بیش از ۳۵ تن بذر گواهی شده شلتوک برنج در رضوانشهر توزیع شد

به گزارش ۸دی، فرامرز آصفی  افزود: تا کنون بیش از ۳۵ درصد از اراضی کشاورزی مناطق مختلف رضوانشهر و پره سر شخم اول زمستانه خورده اند و همین روند با سرعت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه درآستانه سال زراعی جدید قرارداریم گفت: بیش از ۳۵ تن بذر گواهی شده شلتوک برنج محلی هاشمی، با قیمت مصوب بین کشاورزان شالیکار این شهرستان توزیع شد.

مدیرجهادکشاورزی رضوانشهر در ادامه با اشاره به توزیع انواع کود شیمایی بین برنجکاران این شهرستان گفت: برای سال زراعی جدید تا کنون یک هزارو ۱۲ تن انواع کودشیمیایی از نوع ازته، پتاسه وفسفاته بصورت حواله الکترونیک در سامانه صادرگردیده است.

آصفی همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش امورفنی و زیربنایی بخش کشاورزی رضوانشهر گفت: در راستای ارائه خدمت به کشاورزان وبا هدف تأمین و ذخیره آب زرزاعی، اقدام به لایروبی دو دهنه آببندان در روستای خلخالیان، از توابع بخش پره سر، با اعتبار ۲۱۱ میلیون تومان شد.

 مدیرجهادکشاورزی رضوانشهر اضافه کرد: در همین رابطه تکمیل ایستگاه های پمپاژ روستا های رودسر تازه آباد در بخش مرکزی رضوانشهر و نوکنده ۱ و ۲ در بخش پره سر با مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان به اتمام رسید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه