آیت الله فلاحتی در نشست هم اندیشی منجی در آینه ادیان و مذاهب:

دشمن با فعالیت در فضای مجازی در پی ایجاد انحراف در عرفان اصیل اسلامی و اعتقادات دینی مردم است/ ضرورت تبیین ارکان مهدویت برای تمام آحاد جامعه

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اعتقاد و باور به مهدویت صبر انسان در برابر مشکلات زندگی را افزایش می‌دهد گفت: دشمنان با فعالیت در فضای مجازی در پی ایجاد انحراف در عرفان اصیل اسلامی و اعتقادات دینی مردم هستند.

دشمن با فعالیت در فضای مجازی در پی ایجاد انحراف در عرفان اصیل اسلامی و اعتقادات دینی مردم است/ ضرورت تبیین ارکان مهدویت برای تمام آحاد جامعه

به گزارش ۸دی،آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی  منجی در آینه  ادیان و مذاهب با بیان اینکه اعتقاد به مهدویت در اکثر ملت های جهان وجود دارد گفت: برخی افراد با وجود آنکه به باورهای الهی و دینی معتقد نیستند اما ضرورت وجود یک منجی را پذیرفته اند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه همه ادیان الهی به مهدویت اعتقاد دارند تصریح کرد:  ظهور منجی و اعتقاد به مهدویت در همه ادیان الهی ذکر شده و در آیات و روایات موثقی به این موضوع اشاره شده است‌.

وی با بیان اینکه اعتقاد به مهدویت به خوبی برای انسان ها تبیین نشده است بیان داشت: سرانجام ظلم و گمراهی در جهان به ظهور امام عصر می رسد و این یک اصل مهم و انکارناپذیر در دین اسلام است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر ضرورت تبیین ارکان مهدویت برای تمام آحاد جامعه خاطرنشان کرد: اعتقاد و باور به مهدویت صبر انسان در برابر مشکلات زندگی را افزایش می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به توطئه آفرینی دشمنان گفت: دشمنان دین خدا در پی ایجاد انحراف در اندیشه اصیل مهدویت و شبه آفرینی در این زمینه هستند و علما و فضلای دین اسلام باید در برابر این انحرافات خطرناک و شبهات بایستند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به با تلاش قدرت های جهانی برای به انحراف کشاندن اعتقادات مذهبی گفت: دشمنان با فعالیت در فضای مجازی و از طریق ماهواره ها در پی ایجاد انحراف در عرفان اصیل اسلامی و اعتقادات دینی مردم هستند.

وی با بیان اینکه جوانان هدف اصلی دشمنان هستند عنوان کرد: دشمنان در تلاش هستند تفکر ، پوشش و گفتار جوانان را به انحراف بکشند و برای مقابله با این موضوع باید فرهنگ اصیل اسلامی را در جامعه ترویج کنیم.

به گزارش هشت دی، نمایشگاه مهدویت با هدف ترویج فرهنگ ظهور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برپا شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه