حجت الاسلام صفوی در نشست هم اندیشی منجی در آینه ادیان و مذاهب مطرح کرد

ایمان به ظهور منجی جامعه را از آفات حفظ می کند‌/ انقلاب اسلامی ایران با هدف زمینه سازی برای ظهور ولی عصر(عج) شکل گرفت

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد گیلان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با هدف زمینه سازی برای ظهور ولی عصر(عج) شکل گرفت و به پیروزی رسید گفت: در زمانه ای که پوچی زندگی انسان‌ها را فرا گرفته ایمان داشتن به مهدویت و ظهور یک منجی، نجات بخش انسان از منجلاب ناامیدی است.

ایمان به ظهور منجی جامعه را از آفات حفظ می کند‌/ انقلاب اسلامی ایران با هدف زمینه سازی برای ظهور ولی عصر(عج) شکل گرفت

به گزارش ۸دی،حجت الاسلام سید محمدحسین صفوی پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی  منجی در آینه  ادیان و مذاهب با بیان اینکه مهدویت یکی از اصول اعتقادی مهم در دین اسلام است بیان کرد: مسئله مهدویت و ظهور یک منجی مسئله ای است که باید به درستی و با توحه به شاخص های دینی در جامعه تبیین شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد گیلان اعتقاد به مهدویت را عامل مودت میان مؤمنان دانست و خاطرنشان کرد: ایمان به ظهور منجی و ظهور یک امام معصوم جامعه را از آفات محفوظ می کند‌.

وی با اشاره به اینکه باور به دین الهی و ایمان داشتن به وعده های خداوند گرما بخش زندگی انسان است بیان کرد: در زمانه ای که پوچی زندگی انسان‌ها را فرا گرفته ایمان داشتن به مهدویت و ظهور یک منجی، نجات بخش انسان از منجلاب ناامیدی است.

صفوی  با بیان اینکه ارکان انقلاب اسلامی با توجه به اصل مهدویت شکل گرفته است افزود: انقلاب اسلامی ایران با هدف زمینه سازی برای ظهور ولی عصر(عج) شکل گرفت و به پیروزی رسید.

وی با اشاره به بیانات امام (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص زمینه سازی انقلاب اسلامی برای ظهور امام عصر(عج) گفت: همه مؤمنان و آزادی خواهان منتظر ظهور منجی عالم بشریت و رهایی مظلومان از چنگ ستمگران هستند.

مسئول  دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد گیلان با اشاره به رجعت مؤمنان و بندگان برگزیده خداوند با حضرت مهدی بیان کرد: ظهور حضرت حجت زمینه نابودی کفر و شرک را مهیا می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه