کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی گیلان پس از تعطیلات نوروز حضوری می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: کلاس‌های دانشگاه ازاد اسلامی از ۱۴ فروردین با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی حضوری می‌شود و کلاسی بصورت مجازی برگزار نخواهد شد.

کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی گیلان پس از تعطیلات نوروز حضوری می‌شود

به گزارش ۸دی،محمد دوستار امروز در جمع خبرنگاران با بیان دانشگاه آزاد اسلامی تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا در کشور است، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از اولین روز کرونا خود را تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا دانسته و تاکنون به تمامی دستور العمل‌ها اجرا کرده است.

وی با اشاره به حضوری بودن تمامی کلاس‌های دانشگاه آزاد اسلامی گیلان بعد از تعطیلات نوروزی گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا تمام کلاس های دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در تمام مقاطع تحصیلی از ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۱وبصورت حضوری خواهد بود و کلاسی بصورت مجازی برگزار نخواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان از تشکیل ستاد استقبال از دانشجویان خبر داد و افزود: دانشجویان بعد از دوسال به صورت حضوری در کلاس‌ها حضور خواهند یافت لذا و در همین خصوص ستاد استقبال از دانشجویان در همه واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تشکیل شده است.

دوستار شرط حضور در کلاس‌ها را تزریق واکسن کرونا دانست و بیان کرد: تزریق واکسن کرونا باید در اولویت مردم و دانشجویان قرار گیرد و به این منظور دانشجویان بایستی باید واکسن کرونا را تزریق کنند.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان تمام کلاس‌های مدارس سما هم حضوری بوده و معلمان تمام فعالیت‌های آموزشی را فقط حضوری ارائه خواهند داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه