دستگیری اراذل و اوباش توهین کننده به نمازگزاران مسجد فاطمیه منظریه رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اراذل و اوباش منطقه منظریه که اقدام به قدرت‌نمایی، فحاشی و توهین به شهروندان کرده بودند، خبر داد.

دستگیری اراذل و اوباش توهین کننده به نمازگزاران مسجد فاطمیه منظریه رشت

به گزارش ۸دی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت اخلال در نظم عمومی و ارعاب مردم را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و اظهار کرد: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند. در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در خصوص نزاع و درگیری، فحاشی و توهین به نمازگزارن مسجد فاطمیه واقع در منطقه منظریه توسط ۲ نفر اراذل و اوباش، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بلافاصله پلیس با حضور در محل اعلامی، ۲ متهم مورد نظر را که خیابان را بسته و با سلاح سرد در حال قدرت‌نمایی، توهین و فحاشی به نمازگزاران بودند با اقدامات پلیسی صورت گرفته دستگیر کردند، افزود: از متهمان ۲ تیغه سلاح سرد کشف و در بررسی صورت گرفته مشخص شد آنها در حال طبیعی نبود‌ه‌اند. متهمان ۲۰ و ۲۴ ساله که از اراذل و اوباش هستند پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و روانه زندان شدند.

سرهنگ “محمود حافظی” در پایان با هشدار به مخلان نظم و امنیت عمومی خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضائی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه