“ماجدی” سرپرست فدراسیون فوتبال شد

با وجود اینکه پس از عزل عزیزی خادم، سراجی به عنوان سرپرست موقت معرفی شد اما در پایان جلسه امروز “میرشاد ماجدی” عهده‌دار سرپرستی فدراسیون فوتبال تا برگزاری مجمع انتخاباتی شد.

“ماجدی” سرپرست فدراسیون فوتبال شد

به گزارش ۸دی، پس از عزل شهاب الدین عزیزی خادم از انتخاب مهرداد سراجی، مدیرعامل باشگاه سایپا به عنوان سرپرست موقت فدراسیون فوتبال خبرهایی منتشر شد ولی این خبر به صورت رسمی اعلام نشد و طولانی شدن جلسه هیات رئیسه هم بر این گمان دامن زد که انتخاب سراجی با مخالفت‌هایی روبه‌رو شده است.

در نهایت اعلام شد که میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست فدراسیون فوتبال تا زمان برگزاری مجمع فوق العاده انتخاب شده است.

به نظر می‌رسد دلیل تغییر تصمیم هیات رئیسه در انتخاب سرپرست، وجود تضاد منافع بین فدراسیون فوتبال و باشگاه سایپا با حضور مهرداد سراجی بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بهمنی کامران
با سلام واحترام از اقا میرشاد ماجدی وسرپرست فدراسیون فوتبال :رضا درویش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در حاشیه حلبسه خصوص سازی در اتبدابیان کردم :چندین بار ملی این چند وقت عرض کردم شاید یک رویای حدودسی وچند ساله به حقیقت می پینوندد اولین بار بحت خصوص سازی به این شکل بود؛در سال ۶۸ چون سمتی هم در پرسپولیس داشتم بحت فروش وانتقالبه بخش خصوص مطرح شد وتا چنده ماه گذشته بارها گفتند چند روز دیگر وچند ماه دیگر اما همه اش کلیشه ای بود ؛امااین رویا وکار بزرگ وملی فردا به حقیقت می پینوندد این مهم میسر نبود مگر با پشت کار شخص قربان زاده؛
در حاشیه